איטום בסנפלינג בנצרת

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

 

איטום בסנפלינג בנצרת

זקוקים לחברה מקצועית לביצוע איטום בסנפלינג בנצרת? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הבא תקבלו את כל המידע הרלוונטי לגבי איטום בסנפלינג בנצרת לרבות התהליך עצמו, מתי צריך לבצע אותו, מה היתרונות שלו אל מול שיטות אחרות לביצוע שיקום מערכת האיטום, עלויות ועוד. נתחיל מהבסיס של הבסיס. פעם חשבתם על התפקיד של מערכות האיטום בחיינו? אז למעשה, למערכת האיטום יש החשיבות רבה והיא אף משפיעה באופן כזה או אחר על איכות החיים שלנו. מערכת האיטום קובעת האם בשלב מסוים מים יחדרו את מעטפת המבנה החיצוני ויעברו פנימה אל תוך הקירות הפנימיים מה שעלול כמובן לגלרום לנזק וכאמור, לפגיעה באיכות חיינו. חדירת המים יכולה להיווצר כתוצאה מתפרים פתוחים, ליקויי בנייה, שברים, קירות חיצוניים סדוקים כתוצאה מבלאי טבעי, קירות סופגים, כשלים מערכת האיטום עצמה ועוד. היום נהוג ליישם את מערכת האיטום בסנפלינג בנצרת גם אם מדובר בפרויקט חדש שרק בונים אותו וגם אם בשיפוץ או שיקום של מעטפת מבנה קיים.

 

איטום בסנפלינג בנצרת מתי ואיך זה מתבצע בפועל?

איטום בסנפלינג בנצרת מתבצע על ידי אנשים אשר הוסמכו לביצוע עבודות בגובה. רק אדם שעבר הכשרה ויש לו רישיון לבצע עבודות בגובה מוסמך לעשות זאת. בעזרת רתמות מיוחדות, מערכות לבלימת נפילות, חבלי הסנפלינג וציוד נוסף, אותם אנשים שעברו הכשרה ללעבודה בגובה באמצעות סנפלינג, ניתן ליישם איטום מדויק של כל הסדקים שנוצרו כתוצאה מפגעי מזג האוויר כמו רוחות חזקות, שמש חזקה, לחות וחום או כתוצאה מסדקים שעברו תהליך התרחבות כתוצאה מבנייה לקויה. מה זה אומר? לצערנו, קבלנים רבים לא מקפידים על הנושא של מערכות האיטום ואז תוך כדי הבניה, גם שמדובר בפרויקט חדש לגמרי, תוך מספר חודשים יש נזילות בתוך הבתים או המשרדים.

 

איפה הבעיה? שהרבה פעמים אנו מזהים שיש רטיבות או נזילה רק אחרי סערה גדולה או גשם חזק. למעשה, איטום בסנפלינג בנצרת בא לתת מענה לכל סוגי הבעיות ובאמצעותו אנשי המקצוע יכולים לנקות ביסודיות ולהסיר חלקי טיח אשר התפוררו. לאחר הסרת הטיח ואיתור הנזילה ותיקונה כמובן , ניתן לבצע תיקונים בטיח, או לחילופין לטפל בקירות, לצבוע מחדש ואפילו לאטום את הגג מחדש, תלוי כמובן בבעיה וברמת המורכבות שלה. בעזרת איטום בסנפלינג בנצרת אנחנו חוסכים זמן יקר, נמנעים משימוש בסולם או בבמות הרמה מה שמסרבל מאוד את תהליך התיקון. פרט לתיקון מערכות איטום, העבודה באמצעות סנפלינג מאפשרת לנו גם לתקן ולהחליף מרזבים תקולים, להחליף כבלים, אריחים לקויים ועוד.

 

איטום בסנפלינג בנצרת יתרונות

לעבודה באמצעות מערכת סנפלינג בנצרת יש כמה יתרונות מרכזיים.

  1. חיסכון אדיר בעלויות – תחום הבניה ותחום השיפוצים הם תחומים מורכבים הדורשים זמן רב. במקום להתעקב ולעשות שימוש באמצעים מיושנים כמו הרמות, מנופים והקמת פיגומים, השימוש במערכת הסנפלינג לצורך איתור נזילות בגובה ואיתור כשלים במערכת האיטום, מסייעת לנו להוזיל עלויות.
  2. חיסכון בזמן – כידוע, זמן שווה כסף. העבודה בסנפלינג מאפשרת להגיע לנקודות ואזורים בעיתיים ומורכבים שכמעט ולא ניתן להגיע אליהם בשום אמצעי אחר. כך באופן יעיל, מהיר ובטיחותי יש לציין, אנו  מקצרים משמעותית את זמן העבודה, מאתרים את הבעיה בפחות זמן ומייעלים את התהליך כולו.
  3. עבודה שקטה ונקיה – בשונה מעבודה עם מנוף או עם פיגומים הנחשבת לעבודה מסורבלת ומרעישה מאוד, העבודה עם מערכת הסנפלינג לצורך ביצוע עבודות בגובה נחשבת להרבה יותר שקטה ופחות מרעישה. בנוסף, פעמים רבות כאשר מקימים פיגומים זה פוגע בחצר, גורם לנזק בדשא, מפריע לשכנים לחנות ולכן השימוש בסנפלינג עדיף בהרבה.
  4. יתרון בטיחותי – העבודה באמצעות מערכות סנפלינג לצורך עבודה בגובה נחשבת לבטיחותית בהשוואה לכל עבודה אחרת. למעשה, דרך המערכות הללו, העובדים נהנים מרמת שליטה גבוהה הן בחבלים והן במושב עצמו. כך הם בעצם מגדילים את רמת השליטה ואת תחושת הביטחון שיש להם וכך בעצם גם העבודה בגובה נעשית הרבה יותר בטיחותית והסיכוי לפגיעות ותאונות בגובה פוחת משמעותית.

 

איטום בסנפלינג בנצרת מתי יש בכך צורך

יש שני מצבים עיקריים שמומלץ לבצע איטום באמצעות סנפלינג. האחד הוא לצורך מניעה וטיפול במבנה מבלי שיש בו בעיות או כשלים והשני הוא כאשר יש ליקויים או נזילות. רוב החברות המבצעות תיקונים ושיקומים במערכות איטום בגובה ממליצות אחת לשנה לבצע בדיקה שמסייעת להבין האם יש בעיות איטום כאלה ואחרות. בדיקה זו עוזרת לנו למנוע נזילות או חדירה של מים לאזורים שונים כמו התקרה או הקירות הפנימיים בתוך המבנה. כמובן שחשוב שהבדיקה תעשה רק על ידי אדם או חברה המתמחים במערכות איטום.  במידה וזיהתם י מים על הקירות או על התקרה, ריקבון או ריח של עובש, רטיבות מכל ס וג שהוא, מומלץ להביא מומחה לאיטום כדי שיאתר את הבעיה ויתאים לה פתרון תוך זמן קצר. אין לשחק עם מים, מכיון שככל שנמתין זמן רב יותר, ככה הבעיה יכולה להחמיר מה שיוביל להתפשטות הנזילה, להוצאות מיותרות ולנזק בלתי הפיך. נזילות שמתפשטות יכולות לגרום לריקבון, עובש, לפגוע הן באיכות החיים, הן בבריאות שלנו וגם בערך הנכס.

 

איטום קירות בסנפלינג בנצרת איך זה מתבצע בשלבים

כמו כל עבודה מורכבת בשטח, גם עבודות איטום בסנפלינג מתבצעות בשלבים. קיימת חשיבות רבה לעבודה בשלבים בכדי שהתהליך יעשה על הצד הטוב ביותר וכך נמנע הופעה של נזילות בטווח הקצר והארוך. בשלב הראשון, יש לבדוק לבדוק את מצבם של הקירות עצמם. חשוב להסתכל האם הקירות מתפוררים או מתקלפים כתוצאה מהנזילה או שמצבם טוב. יש הבדל גם בין שלבי העבודה במצב של נזילה או רטיבות לבין שלבי העבודה במצב של תחזוקה בסיסית. במידה ומדובר בנזילה, המים עלולים לגרום גם לקורוזיה, בעיקר בבניינים ישנים מאוד. בכל אופן, אם יש רטיבות בקירות, כדאי לבדוק את המקור לנזילה. לא תמיד המיקום של המים מעיד גם על מיקום הנזילה. לפעמים המים יכולים להגיע מכיון אחר כמו מהגג למשל.  לאחר איתור הנזילה, יש לתקנה כמובן ורק אחר כך לשים דגש על כל האזורים הבעיתיים שנפגעו כתוצאה ממנה. יש לקלף במידת הצורך את הקירות או לשקמם מבחוץ. זה כולל תיקון של סדקים, חורים וכדומה בעזרת חומרי איטום מקצועיים כמו למשל חומרים אקריליים או פוליאוריתניים. גם בחירת החומרים נעשית לפי חומרת הבעיה. בשלב הבא מצפים מחדש את הקירות כדי למנוע חדירה נוספת של מים ומבצעים גימור. במקרים מסוימים יש להמתין כמה שעות בין יישום של שכבות כדי להבטיח איטום אופטימלי.

 

כיצד נבחר חברה לביצוע עבודות איטום בנצרת?

איטום קירות חוץ

על מנת לבחור חברת המתמחה בעבודות סנפלינג ועבודות בגובה באופן כללי, חשוב לקחת בחשבון קודם כל את הנושא הבטיחותי. יש לבחור חברה אשר פועל לפי כל התקנים, מחזיקה בכל האישורים, שיש לה מנהל עבודה שאחראי על הפרויקט מא‘ ועד ת‘ והעובדים תחתיו מחזיקים ברישיון לעבודה בגובה. בנוסף האישור לעבודה בגובה חייב להיות בתוקף ממשרד התמ״ת. עובד שמחזיק באישור שאינו בתוקף ולו ביום אחד, אינו יכול לעבוד בגובה. מעבר לכך חשוב לקחת בחשבון גם את ההיבט המקצועי. כלומר, כדאי לבחור חברה שמתמחה בביצוע עבודות האיטום כולל איתור נזילות. יש הבדל בין חברות המתמחות בעבודות בגובה באופן כללי לצורך ניקיון חלונות בגובה לבין עבודות איטום שהן הרבה יותר מורכבות. יש לבדוק כי  כי לחברה יש את כל הכיסויים הביטוחיים לביצוע העבודה כולל ביטוח צד ג׳ במקרה של נזק לעובר אורח או לרכוש.

 

מה העלות של איטום קירות בסנפלינג בנצרת?

העלות של איטום קירות בסנפלינג בנצרת משתנה ותלויה רבות בסוג העבודה, באיכות ביצוע העבודה וברמת המורכבות שלה. יש הרי הבדל בין קירות בהם אותרה נזילה שעדיין לא הספיקה להתפשט לעומת נזילה שכבר הרסה את כל הקירות הפנימיים או החיצוניים. במידה והדבר הוזנח או לא טופל כמו שצריך בזמן, המחיר של עבודת האיטום יעלה. יחד עם זאת, במידה ולא בוצעו שום עבודות תחזוקה הקשורות באופן ישיר למערכת האיטום של הבניין לאורך זמן רב, יתכן והדבר יהפוך את תהליך שיקום האיטום למורכב יותר, ייקח זמן רב יותר או ידרוש יותר עובדים ולכן המחיר יעלה. מחפשים קבלן מקצועי לביצוע עבודות איטום בסנפלינג בנצרת? אנו ממליצים לכם לבחור קבלן המתמחה בעבודות סנפלינג בנצרת ולקבל הצעת מחיר כדי שתהיה לכם השוואה מסוימת וכך תוכלו לבצע את הבחירה על הצד הטוב ביותר. אם מסתכלים על הנתונים באופן כללי המחיר של איטום בסנפלינג בנצרת נע בין 1,000-2,500 ש“ח. המחיר מורכב כאמור ממורכבות העבודה ורמת הנגישות, כמות הפועלים הנדרשת לביצוע העבודה מה שמתומחר לפי שעה, כמות הקירות שיש לעבוד עליהם וחומרי האיטום בהם נבחר להשתמש. כלל עלות האיטום עצמו תנוע בין 150 ש״ח ל- 200 ש״ח למ״ר.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה