איך מבצעים הרחקת יונים באמצעות סנפלינג

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

יונים עשויות להפוך למטרד רציני ביותר, בייחוד כאשר הן שוהות על גגות או מרפסות. מלבד המטרד, יונים מביאות איתן גם מחלות שונות כתוצאה מהטפילים על גופן. מכאן, יש לבצע הרחקת יונים באמצעות סנפלינג- כל הפרטים בכתבה הבאה.

 

למה חשוב לטפל בהרחקת יונים?

יונים נחשבות לציפורים אהובות על כולנו ואף מסמלות את השלום. רבים נהנים מהציוצים, מהמראה הייחודי והקולות. עם זאת, ריכוז גבוה של יונים בשטח עשויה להפוך למטרד רציני ביותר העשוי לבוא לידי ביטוי במספר דרכים:
רעש: ניתן לשמוע את הרעשים המושמעים על ידי היונים בשעות הבוקר המוקדמות.
הצטברות של לכלוך: נוסף על כך, ניתן לראות הצטברות של לכלוך במקומות שונים בשל הופעת היונים, בייחוד במקומות בהם יונים בוחרות לבנות את הקינים שלהן.
חשיפה למחלות: נוסף על כך, ניתן לראות חשיפה מוגברת למחלות בקרב אנשים המתגוררים בבניין בו יש יונים רבות.

איך מבוצע הליך של הרחקת יונים באמצעות סנפלינג?

כולנו מכירים את המונח סנפלינג בתור ספורט אקסטרים ונשאלת השאלה כיצד מתקשר מונח זה להרחקת יונים? אם לפני כמה שנים המונח היה מוכר בתור ספורט אקסטרים הנחשב פופולרי בכל העולם, הרי תחום הסנפלינג התפתח גם לשירותים המקצועיים למשל הרחקת יונים. בשנים האחרונות ניתן לראות כי התחום נחשב פופולרי בקרב שירותי הרחקת יונים, בייחוד במקרים בהם יש צורך למתוח רשת יונים לגובה בבניין כולו. קראו מה הרעיון העומד מאחורי הרחקת יונים בסנפלינג.
יצירה של מרחב סטרילי: מדובר על יצירה של מרחב סטרילי בין הקיר החיצוני של הבניין ומרחק של מספר מטרים מהקיר.
בחירת המקום המתאים ביותר להתקנה: לצורך כך, יש חשיבות עליונה לבחור את המקום המתאים ביותר להתקנת רשת מגובה גג הבניין ולאורכו של הבניין, כאשר התוצאה תהיה שהיונים לא יכולות לחדור לבניין.
ביצוע ההתקנה: לאחר ההחלטה על התוואי הרצוי להתקנה של הרשת, מבוצעת ההתקנה של עוגני מתכת לאורכו של הבניין. עוגני המתכת ישמשו בתור חיבור של הרשת לבניין ולאחר ההתקנה יש למתוח את הרשת ולחזק את העוגנים.
כאמור, ההתקנה מבוצעת על ידי צוות עובדים מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום אשר גולשים למעטפת הבניין באמצעות סנפלינג על מנת לבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר.

הרחקת יונים – רק אצל מומחים בלבד

הליך הרחקת יונים נחשב מורכב ומצריך ידע מקצועי ולכן חשוב ביותר לבחור את החברה המקצועית ביותר בתחום. ישנן שיטות שונות להרחקת יונים, אך אין ספק כי מדובר על השיטה המתקדמת והאיכותית ביותר. במקרה של ביצוע עבודות הרחקה באמצעות סנפלינג חשוב ביותר להקפיד על בחירת החברה המתאימה ביותר אשר תענה על מספר קריטריונים:
רישיון לעבודות בגובה: על החברה להציג רישיון לביצוע עבודות בגובה. הצגת הרישיון מהווה תנאי לביצוע העבודה וחשוב ביותר לדרוש את הרישיון לפני התחלת העבודה.
ציוד מקצועי: נוסף על כך, חשוב ביותר לוודא כי לצוות החברה יש ציוד מקצועי אשר באמצעותו ניתן לבצע את ההרחקה בצורה הטובה והאיכותית ביותר. שימוש בציוד מקצועי יאפשר לבצע את העבודה ברמה הגבוהה ביותר.
ביטוח: זאת ועוד, צוות החברה צריך להיות מבוטח רגע לפני תחילת העבודה על מנת לאפשר לצוות העובדים לעבוד בצורה הטובה והאיכותית ביותר למען הבטיחות האישית שלהם.
חברה מקצועית בתחום תדאג לביצוע כל הקריטריונים ברמה הגבוהה ביותר על מנת להבטיח התקנה איכותית ובטוחה ולתת מענה רחב לקהל הלקוחות בצורה הטובה ביותר.

המאמר באדיבות מדבירייטינג https://madbirating.co.il/

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה