איך מתבצעת הרחקת יונים בגובה

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

אחד מבעלי הכנף שאף אדם לא אוהב לראות בחלונות ביתו או במרפסת ביתו הוא היונים. יונים מחפשים מקום לקנן בו ולא פעם הן עושות זאת במרפות, מסתורי כביסה ועוד. המקומות שהיונים מעדיפות הם בקרבת המזגן או מייבש הכביסה שכן, מדובר על מקומות שפולטים חום ומציעים להן מקום נעים ונוח להקים קן ולדרוג בו על ביצים עד אשר יוצאים האפרוחים מהם. מכיוון שיונים מהוות מטרד של ממש והנוכחות שלהם כוללות: ריח לא טוב, לכלוך של לשלשת וכן סכנה בריאותית, אם מקננות כדרך גבה יונים בביתכם, חשוב מאוד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הרחקת יונים.

כיצד מרחיקים יונים בגובה?

בכדי  להרחיק יונים בגובה ניתן כיום להשתמש במגוון שיטות שונות כגון: ראשית כל, ניתן להתקין דוקרנים צפופים בשולי המרפסות או על אדני החלונות וזאת בכדי שהיונים לא יצליחו לעמוד עליו וימנעו מלהגיע למקום. שנית, ניתן להתקין רשתות שקופות וצפופות לאורך כל מסתור הכביסה עבור כל דירה בנפרד או עבור כלל דיירי הבניין. התקנת רשות מעין אלה גם בפירים וגם בחללים אחרים בבניין, לא מאפשרת ליונים לקנן במקום ולכן הן נמנעות מלהגיע במקום. חשוב לציין שמדובר על עבודות שיש לבצע בגובה תוך כדי טיפוס על המרפסת או על מסתור הכביסה  או תוך כדי שימוש בסנפלינג.

סנפלינג להרחקת יונים

כאשר מדובר על הרחקת יונים בבניינים גבוהים, חשוב מאוד לבחור בחברה אשר מבצעת את עבודות ההרחקה באמצעות שימוש בסנפלינג. כמובן שהחברה צריכה להציע צוות מנוסה ומיומן אשר יודע כיצד לבצע את המשימות הללו בצורה בטוחה, שיש לו אישור לעבודה בגובה וכן, שהוא ביצע את העבודה המדוברת כבר לא מעט פעמים ובסוגים שונים של מבנים. לא פעם החללים הפתוחים מצויים בזוויות שונות ועל כן יש צורך למצוא פתרונות יצירתיים לצורך הרחקת היונים בשיטות שהוזכרו לעיל. הצוות המקצועי קושר על גג הבניין את החבלים, רותם את אנשי הצוות כל אחת לרתמה שקשורה בצורה בטיחותית ואיכותית ובצורה משותפת הצוות מבצע את העבודה בגובה.

הרחקת יונים מקצועית

אם אתם מעוניינים להרחיק את היונים מביתכם אחת ולתמיד, אין ספק שמדובר על דבר חשוב מאוד. חשוב שתזכרו שמעבר לעובדה שיונים מהוות דבר לא נעים, מלכלך ועוד, הן עלולות לפגוע בבריאות שלכם בשל חיידקים שונים שהן נושאות עליהם. לכן, אם החלטתם לבצע הרחקת יונים בגובה, חשוב מאוד לבחור בחברה מיומנת ומקצועית בתחום. הרחקת יונים מקצועית עם חברת המדביר שמציל היא ללא ספק הדבר הטוב ביותר לכל אדם שמעוניין להרחיק יונים מדירתו המצויה בקומה גבוהה. הצוות המקצועי המיומן של החברה יבצע את העבודה בצורה בטוחה, איכותית ואמינה, על מנת להעלים את היונים מסביבת ביתכם אחת ולתמיד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה