גיזום עצי דקל בגובה

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

גיזום עצי דקל הוא תהליך הכולל הסרת העלים הישנים, המתים, החולים והשבורים מראש עץ הדקל. למעשה, הגיזום עוזר בקידום צמיחה חדשה וגם מונע התפשטות מחלות. מה חשוב לדעת על גיזום עצים גבוהים? המשיכו לקרוא.

תהליך גיזום עץ הדקל הוא חלק חיוני בטיפול בעץ הדקל. ובאופן כללי, ישנם כמה שלבים שיש לבצע כדי לשמור על בריאות עץ הדקל שלכם. למשל, לפני גיזום עץ דקל, בחרו יום שבו לא יורד גשם או לח בחוץ. כמו כן, הקפידו ללבוש כפפות וביגוד מגן כגון מכנסיים ארוכים ושרוולים ארוכים, כי עלול להיות מוהל על העלים שיכול לגרות את העור שלכם. כמו כן, הביגוד הארוך עוזר למנוע פציעות. ואולי הכי חשוב, ודאו שיש לאיש המקצוע את כל הכלים הדרושים לעבודה לפני שתתחילו, כדי שלא תצטרכו לעצור באמצע הדרך.

האם כל אחד רשאי לגזום עצים גבוהים?

ממש לא, לא כל אחד רשאי לבצע גיזום עצי דקל. כדי לגזום עצי דקל, יש להחזיק ברישיון הנקרא רישיון גיזום עצים בגובה. גוזם העצים להיות מסוגל לדעת כיצד הגיזום משפיע על העץ, מתי צריך לגזום עצי דקל, באיזו עונה בשנה ועוד.

מעבר לכך שגוזם עצים מורשה חשוב מבחינה בטיחותית, הוא חשוב כדי לאפשר לעץ לצמוח בצורה נכונה. במילים אחרות, גיזום מקצועי מוביל לעידוד הצמיחה הבריאה של העץ. באופן זה, העץ לא ייפגע מגיזום לא נכון.

למה חשוב לגזום עצים?

עצים הם חלק חיוני מהמערכת האקולוגית שלנו והם מספקים לנו חמצן, מזון, צל ויתרונות נוספים. עם זאת, הם גם מייצרים הרבה פסולת שעלולה לגרום לבעיות סביבתיות. כדי להילחם בבעיה זו, ערים רבות החלו להשתמש בשירותי גיזום עצים כדי לשמור על בריאות העצים ולהפחית את כמות הפסולת שהם מייצרים.

שירותים אלו הופכים פופולריים יותר עם השנים, מכיוון שגיזום עצים הוא הרבה יותר זול מאשר הסרתם או החלפתם לחלוטין. כמו כן, גיזום עצי דקל גבוהים מאפשר לעץ לחדש את צמיחתו ולמנוע נבילה של העץ. בתוך כך, גיזום עצים חשוב מסיבות רבות. למשל, הגיזום של העצים עוזר במניעת התפשטות מחלות שעלולות להוביל לתוצאות הרסניות אם לא מטפלים בהן.

מניעת נזקים סביבתיים בעזרת גיזום עצים גבוהים 

כאשר עצים מגיעים לגובהם של עמודי חשמל עירוניים או עמודי תאורה, גיזום עצים נעשה כדי למנוע את הנזקים הנגרמים כתוצאה מכך. כמו כן, עצים עשויים לחדור למרחבי מגורים ולחלונות של בתים או מרפסות, מה שמחייב את הגיזום הנכון של העץ.

כמו כן, כאשר עצים הופכים גבוהים וגדולים מדי, קשה להם לספוג חומרים מזינים ומים, ולכן הם מתחילים למות. בהיבט זה, גיזום הוא תהליך של חיתוך חלקים של צמח על מנת לקדם צמיחה והתחדשות חדשה. בשורה התחתונה, היתרונות של הגיזום ברורים: הוא מסייע במניעת התפשטות המחלות, מעודד צמיחה חדשה על ידי יצירת מקום רב יותר לשורשים ומונע צמיחת יתר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה