החשיבות באיטום גגות לקראת החורף

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

איטום גגות הוא סוג של תחזוקת בית חיצונית המציעה הגנה מפני פגעי מזג האוויר. המטרה העיקרית של פרויקט זה היא לייצר חלק תוכן על איך לשמור על הגג שלך ולשמור אותו במצב מצוין. כתבנו מדריך זה לבעלי בתים, שאולי לא יודעים את החשיבות של איטום גגות וכיצד הוא מגן על בתיהם מפני נזקים חיצוניים. השגת רמת שביעות רצון גבוהה של לקוחות היא תמיד המטרה בכל פרויקט שאנו מבצעים.

זוהי משימה חשובה מאוד לבעלי בתים שכן היא מגינה על הגג מפני נזילות ומונעת נזקי מים. הצעד הראשון לאיטום גג הוא להסיר כל פסולת, עלים או מכשולים אחרים שעלולים להיות בחלק של הגג עליו תעבדו. השלב השני הוא לנקות כל עודפי לכלוך ובוץ מפני השטח של הגג שלך. זה יכול להיעשות על ידי מכונת שטיפה בלחץ או צינור גינה עם חיבור זרבובית. לבסוף, תצטרך לאטום את הגג שלך באמצעות איטום על בסיס אקריליק או על בסיס סיליקון.

באופן כללי, אתה צריך להשתמש באיטום על בסיס סיליקון רק אם אין חורים ברעפים שלך ויש לך מתכת מהבהבת בכל קצה של פתחי הגמלון שלך. חותם על בסיס אקריליק איטום גגות הוא תהליך שאנשים רבים מתעלמים ממנו. חשוב לדאוג לגג שלך כי זה קו ההגנה הראשון מפני פגעי מזג האוויר. האיטום יגן על הרעפים וסיפון הגג שלך מפני נזקי רטיבות, שעלולים להוביל לתיקונים והחלפות יקרים.

קבלן איטום גגות, שהם מומחי איטום גגות הם אנשי מקצוע מנוסים שתפקידם לוודא שהגגות בטוחים ויבשים. הם בודקים נזילות ובעיות אחרות, מתקנים את הבעיות אם הם מוצאים ומציעים עצות כיצד לשמור על הגג. גגות שלא אטמו במשך זמן רב ו/או מעולם לא היו אטומים עלולים להינזק בקלות רבה. הדבר נכון במיוחד באזורים עם רמות גבוהות של משקעים כמו אזורי חוף או אזורים הרריים. טיפול בבעיות אלו מוקדם יכול למנוע נזק נוסף שעלול לעלות יותר בעתיד. במקרה של נזילה, התקשר לאיש מקצוע לעזרה!

מומחה איטום גגות

מומחה איטום גגות הוא מי שמתמחה בהתקנה, תחזוקה ותיקון של חומרי קירוי. למומחי איטום גגות יש בדרך כלל ידע כיצד להתקין, לתחזק ולתקן סוגים שונים של חומרים המשמשים לגגות. הכלים שהם עשויים להשתמש בהם כוללים מסמרי אוויר, מדחסי אוויר, מסורים חשמליים לחיתוך חלקי עץ או מתכת, מקדחות חשמל, כלי עבודה ידניים לחיזוק ברגים או ברגים, ורעפים.

ישנם סוגים שונים של טכניקות איטום. עלינו לקבוע מה מתאים לגג שלנו לפני שנתחיל בתהליך האיטום. איטום הוא טכניקה המשתמשת בציפוי או בממברנה כדי לאטום אלמנטים בגג מפני חדירת מים. תהליך זה מסייע בהגנה על מבנה המבנה והפנים מפני הנזקים הנגרמים מספיגת מים.

ישנם סוגים שונים של טכניקות איטום, חלקן כוללות התקנת ממברנה על שטח הגג בעוד שאחרות משתמשות ביריעת חיצונית כדי לאטום את שולי המבנה והחיבורים מפני חדירת מים. הצורה הנפוצה ביותר של הגנה על הגג מפני תנאי מזג אוויר קשים כמו גשם, שלג וקרח נקראת טכניקת איטום מסוג "מובנה" או "בשיפוע", הכוללת רק איטום חיבורים ורווחים מסביב לקירות הצדדיים עם חומרי סתימה כמו זפת.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה