חברת עבודות בגובה: 100% אמינות, מספר 1 במקצועיות!

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

פרויקטים רבים בעולם הבניה דורשים התערבות של חברת עבודות בגובה כאשר בפועל כל עבודה שהיא מעל שני מטר נחשבת לעבודה בגובה שמחייבת אישור לעבודה בגובה ממשרד התמ״ת וכמובן מעבר קורס הכשרה לעבודה בגובה לפני קבלת אותו אישור. כך שבפועל עבור כמעט כל עבודה בעולם הבנייה שהיא לא על בית צמוד קרקע נצטרך חברת עבודות בגובה. הפרויקטים בהן חברת עבודות בגובה לוקחת חלק הם רבים מאוד וככל שעולם הבניה מתפתח לו כך גם התחומים בהם ישתמשו בחברה שמבצעת עבודות בגובה. 

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה במגוון רב של עבודות בגובה כאשר תודות לנסיון הרב שצברנו במרוצת השנים אנו מסוגלים לבצע כל פרויקט של עבודה בגובה ביעילות, בטיחות ומקצועיות חסרת פשרות. 

חברת עבודות בגובה

חברת עבודות בגובה למטרת נקיון חלונות ולוחות זכוכית

בתור חברת עבודות בגובה אנחנו מקבלים מספר רב של פניות של ניקוי חלונות במגדלים, גורדי שחקים ובנייני משרדים. את אותם חלונות כאמור לא ניתן לנקות מבפנים אלא רק מבחוץ ולכן חייב לבצע את פעולת נקיון החלונות באמצעות סנפלינג. בגורדי שחקים הנושא של פיגומים כלל לא בא בחשבון היות ולא מקימים פיגומים לגבהים כאלו ולכן האופציה הטובה ביותר היא האופציה של הורדת צוות נקיון באמצעות סנפלינג מגג הבניין. 

חברת עבודות בגובה למטרת שיקום מעטפת חיצונית

גם פרויקטים של שיקום מעטפת חיצונית עבור מבנים גבוהים היא בקשה לעבודה נפוצה מאוד שאנו מקבלים בתור חברת עבודות בגובה. הנושא של שיקום מעטפת מתחלק לשני נושאים כאשר יש את החלק הפונקציונלי של הנושא בו נשקם את האיטום של המבנה, נסגור חריצים וסדקים בטיח של המבנה על מנת למנוע נזילות וחדירת מים לתוך המבנה שיכולה להוות מטרד עבור הדיירים. בנוסף לכך ישנו גם החלק הקוסמטי של העבודה של שיקום מבנה שבמסגרתו נבצע את החלק החיצוני של המבנה, נתקן אריחים מהחיפוי של המבנה או נחליף לוחות זכוכית שבהן התגלו סדקים. עולם שיקום המבנים הוא רחב מאוד ויש לו רבדים רבים כאשר בכולם אנו במרכז לעבודות סנפלינג לקחנו חלק ונשמח לקחת חלק גם בפרויקט שיקום המעטפת שלכם באמצעות צוותים הסנפלינג שלנו. 

https://www.youtube.com/watch?v=D816aA9_svE

פרויקטים שונים

מעבר לכל אותם פרויקטים של שיקום ונקיון אנו מקבלים הרבה פניות בתור חברת עבודות לביצוע עבודות כלליות כגון  התקנת רשתות הרחקה כנגד יונים, ביצוע התקנות ותיקונים של מרזבים ועוד מגוון רב של פרויקטים שזקוקים בהם לחברה שמסוגלת לבצע עבודות בגובה. לעיתים אותם פרויקטים נחשבים למורכבים לביצוע על ידי קבלן שלא מחזיק באישור לעבודות בגובה ולכן יעדיפו שמי שיבצע את הפרויקט מתמחה גם בעבודות בגובה ויש ברשותו את כל הציוד הדרוש כולל ציוד המיגון לעבודה בגובה. 

המחיר של חברת עבודות הגובה

לעבודות בגובה השונות ישנם גם מחירים שונים שנגזרים מהרבה מאוד פרמטרים כאשר המרכיב המכריע ביותר הוא כמובן סוג העבודה שכן עבודת שיקום מעטפת באמצעות סנפלינג לוקחת זמן רב יותר מעבודת התקנת רשת להרחקת יונים שלא לוקחת זמן רב. עבודה למשל של שיקום מעטפת חיצונית של מבנה גם תלויה במצב עצמו של המבנה ועלולה לנוע בין טווח מחירים של 90 ש״ח למ״ר ועד מחיר של 500 ש״ח למ״ר. במקרה של עבודה כללית של התקנת רשת יונים לאורך מבנה באמצעות סנפלינג המחיר יהיה תלוי כמובן באורך של הרשת אותה נצטרך או בכמה קומות יש להתקין את הרשת. עד 30 מטר גובה העלות תהיה בממוצע של 3000 ש״ח, עד 60 מטר גובה העלות תהיה כ-4500 ש״ח ומעל 60 מטר העלות תהיה כ- 6500 ש״ח.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה