חיים בגובה: הכל על איטום בסנפלינג

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים
הכל על איטום בסנפלינג

אף פעם אין טיימינג טוב לנזילה בגג, בטח ובטח כמדובר בגשם הראשון, מה שאומר שאתם ממש לא ערוכים לחורף.

גרים בבניין רב קומות ויש כשל באיטום? תגידו שלום לפיגומים והמנופים, קבלו את כל מה שחשוב על איטום בניינים גבוהים באמצעות סנפלינג.

איטום בסנפלינג, מה זה בכלל?

עד לפני מספר שנים, כל הנושא של תחזוקת מבנים גבוהים היווה בעיה גדולה שלמעשה גרמה לתחזוקה לקויה, כשלים באיטום, סדקים וחורים בבניין ועוד שלל ליקויים אחרים.

בתוך כך, נאלצו החברות השונות שעוסקות בתחום להשתמש בשיטות ישנות ויקרות על מנת לתחזק את הבניינים הגבוהים, כמו פיגומים ומנוף.

כתוצאה מכך, עלה הצורך בפתרון מהיר, זול ויעיל שיאפשר לצוותים המקצועיים לבצע את עבודתם ביעילות, במהירות ובבטיחות. על כל הקריטריונים הללו עונה כמובן האיטום באמצעות סנפלינג שמוכיח עצמו כבר שנים..

מתי נצטרך סנפלינג?

כיום מדובר בשיטה שבראש ובראשונה משמשת קבלני בניין שבונים פרויקט חדש וצריכים לדאוג לשלמות מעטפת האיטום של הבניין. החל מהקירות החיצוניים, הגגות ולמעשה כל אלמנט שקשור במערכת האיטום הכוללת של הבניין.

עם זאת, השימוש בסנפלינג עבור בניינים גבוהים וישנים גם הוא תפס תאוצה בשנים האחרונות. אז במידה ואתם גרים בבניין גבוה שסובל מכשל במערכת האיטום בכללותה ולא רק בגג, אין ספק שסנפלינג שמספק מענה לקירות החיצוניים הוא הפתרון עבורכם.

סנפלינג – כל היתרונות

  • זמן – החלופה היחידה כיום לסנפלינג היא למעשה הקמה של פיגומים שעליהם יעמדו העובדים. מדובר כמובן בשיטה מיושנת שלוקחת המון ומאיטה את העבודה באופן משמעותי.
  • בטיחות – עבודה באמצעות פיגומים נחשבת ללא בטוחה ומהווה את אחד הגורמים המרכזיים לשיעורי התמותה הגבוהים בקרב העובדים בגובה. לעומת זאת, בשיטת הסנפלינג העובד קשור לרתמת חבלים מיוחדת וחזקה, המאובטחת באמצעות מנגנון לבלימת נפילות בהתאם להוראות הבטיחות ובכפוף לקורס עבודה בגובה.
  • חיסכון בעלויות – באמצעות הסנפלינג אתם למעשה חוסכים את העלויות הכרוכות בהשכרת מנוף לביצוע העבודה, מה שיבוא לידי ביטוח כמובן במחיר הסופי.
  • גישה למקומות מסובכים – בניגוד לפיגומים המיושנים ולמנוף שמגביל את תנועת העובד בגובה, באמצעות הסנפלינג העובד שולט לחלוטין על תוואי העבודה שלו ומסוגל להגיע גם למקומות שאליהם הגישה מורכבת ביותר.
  • מקצועיות – לאור כל היתרונות שציינו, אין ספק שעבודת איטום שמתבצעת באמצעות סנפלינג היא עבודה איכותית ומקצועית יותר, כזו שלא מושפעת ממגבלות של פיגומים ומנופים.

איך בוחרים חברת איטום בסנפלינג?

לפני שאתם בוחרים חברה שעושה גם סנפלינג, ודאו שהעובדים שלה מחזיקים באישור עבודה בגובה מטעם משרד התמ"ת. למעשה, כל עבודות גובה של 2 מטר ומעלה מהקרקע מצריכות אישור כזה, ללא קשר לסנפלינג עצמו. מיותר לציין שחברתנו היא בעלת ניסיון של שנים רבות בתחום, כך שאנו כבר מבטיחים לכם שכל עובד שמבצע שימוש בסנפלינג עבר את ההכשרה וההדרכה המתאימות וכמובן מחזיק באישור שציינו.

יישומים של איטום קירות בסנפלינג

הרבגוניות של איטום בסנפלינג הופכת אותו למתאים ליישומים שונים בתעשיית הבנייה. ניתן להשתמש בו הן בפרויקטים למגורים והן בפרויקטים מסחריים, ונותן מענה יעיל לאיטום קירות במבנים בכל הגדלים. בין אם מדובר במתחם דירות גבוה ובין אם מדובר במבנה היסטורי, ניתן להתאים את איטום בסנפלינג לצרכי האיטום הייחודיים של כל פרויקט.

יתרה מכך, איטום בסנפלינג אינו מוגבל לבנייה חדשה. ניתן להשתמש בו גם במהלך שיפוצים ותיקונים, המאפשרים שיקום מבנים קיימים. על ידי שימוש בטכניקה חדשנית זו, קבלנים יכולים להבטיח שאיטום קירות יבוצע ביעילות, מזעור הפרעות לדיירים ושמירה על שלמות המבנה.

על ידי שימוש בצוותי סנפלינג מקצועיים שהוכשרו בבניית קירות איטום, בעלי נכסים יכולים ליהנות ממגוון יתרונות. אלה כוללים עלות-תועלת, שכן סנפלינג מייתר את הצורך בפיגומים יקרים, וחסכונות בזמן שכן ניתן להשלים את העבודה במהירות ובמינימום הפרעה לסביבה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה