למה להזמין שירות הרחקת יונים עם סטופ יונים

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

יונים נחשבות לאחד המטרדים הכי גדולים בבתים ובמיוחד בבנייני דירות. היונים אוהבות לשהות על אדני החלונות, מרפסות, מסתור הכביסה, הגג והמזגנים. הן מותירות אחריהן לשלשת המעבירה מחלות וכיני יונים שחודרות לעור האדם וגורמות לגדר בלתי פוסק. כאשר יש לכם יונים באחד מהמקומות שהזכרנו בבית, אתם חייבים להזמין הרחקת יונים מקצועית. אחת החברות המקצועניות בתחום היא סטופ יונים. הנה מספר יתרונות חשובים שיש לחברה זו בהדברת יונים.

 

הרחקת יונים עם תוצאות מבטיחות

מי שמחפש הרחקת יונים לצמיתות, בהחלט יכול לסמוך על חברת סטופ יונים. החברה משתמשת בשיטות אתיות להרחקת יונים ועם אביזרים איכותיים שקיבלו תו תקן ממכון התקנים הישראלי ותו תקן אירופאי. אתם תוכלו להיות בטוחים כי הפעולות שהם ינקטו, יגרמו לכך שהיונים לא יחזרו אליכם.

 

שירות מקיף הכולל הרחקה, הדברה וניקיון

ברוב החברות שעוסקות בהרחקת יונים, יתנו לכם הוראות ניקוי הלשלשת לפני הדברה. בחברת סטופ יונים מעניקים שירות מקיף הכולל ניקיון של הלשלשת, הדברת מזיקים שהתפתחו מהלשלשת או מגופות יונים שמתו וגם הרחקה של יונים במגוון שיטות מצוינות.

 

מחיר נמוך ומקצועיות ללא פשרות

חברת סטופ יונים מעניקה ללקוחותיה מחירים הוגנים ונוחים בהתאם לעבודה שהם צריכים לבצע במקום. כאשר מדובר רק בהרחקת יונים ונגיעות נמוכה של לשלשת, העלות תהיה נמוכה יותר. כאשר מדובר בעבודה קצת יותר מורכבת, כמו חילוץ גופה של יונה שכבר נמצאת בתהליך ריקבון, ניקוי וחיטוי המקום והנחת שיטה של הרחקת יונים, העלות תהיה גבוהה יותר, אך עדיין סבירה, כיאה לאופי החברה.

 

קבלת שירות בפריסה ארצית ובכל שעות היממה

חברת סטופ יונים מעניקה שירות בכל חלקי הארץ. לחברה לוכדי יונים בפריסה ארצית המעניקים שירות של 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. תוכלו להתקשר למוקד של החברה, לקבל מענה ולקבוע זמן הגעה של לוכד.

 

הנחת רשת יונים בעזרת שירותי סנפלינג

לחברת סטופ יונים קיימת אפשרות להניח רשת יונים באמצעות שירותי סנפלינג המאפשרים להגיע למרפסות שירות שקיים קושי להגיע אליהן. ברוב החברות, כאשר קיים קושי, הם מניחים דוקרנים או דחליל שלא משרתים את המטרה. כדי שלא יהיו לכם יונים במסתור הכביסה, אתם חייבים רשת יונים ואת זה עושים בסטופ יונים ללא בעיה.

לסיכום, חברת סטופ יונים היא חברה מקצועית ואמינה בתחום של הרחקת יונים. לחברה יתרונות רבים שהופכים את החברה למומלצת מאוד. מי שמחפש הרחקת יונים לצמיתות, הם בדיוק מה שאתם צריכים.

המאמר באדיבות חברת סטופ יונים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה