ניקוי מזרונים, הדברת חרקים,הדברה לבית 

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

ניקוי מזרונים: 

המזרון הם המקום שבו אנחנו נמצאים כמעט %50 מאורך החיים שלנו, לכן מן הסתם שהמזרון יהיה מקום שצובר לכלוך אבק וגם פשפשי מיטה, ואם אתם חושבים שהסדין מונע מהלכלוך לחדור לגוף שלכם אתם טועים מאוד.

גם עם הסדין הלכלוך יכול לחדור עליכם ואף אחד לא אוהב לישון במקום מלוכלך ובטח שלא במקום שהכי אמור להיות נקי.

לכן חשוב ורצוי כל מספר חודשים להזמין חברת ניקיון מזרונים שתבצע ניקיון למזרון שלכם ובכך תמנע ממכם כאב ראש מיותר של החלפת מזרון וכדומה,

ובנוסף תמנע ביקורים לא רצויים של פשפשי מיטה.

גם אם אתם לא רואים את הלכלוך הוא שם וקיים לכן אל תחכו עד שהמצב יהיה נורא עוד יותר ומהרו עוד היום להזמין חברה ניקוי מזרונים.

הדברת חרקים: 

החרקים היא הבעיה של כולנו, כולנו מתמודדים איתה בעיקר בעונות הקיץ החמים בו החרקים מחליטים לצאת מהמחבוא שלהם ולהרוס לנו את השגרה, לכן חשוב שנבצע הדברת חרקים כל מספר חודשים בבית במשטחים ואפילו בגינה שלנו כדי למנוע ביקורים לא רצויים מחרקים מגעילים.

לשוב שנדבר עם המדביר מבעוד מועד ונתייעץ איתו על סוג ההדברה שאנחנו צריכים וכמה היא תעלה לנו, ורק אחרי זה להזמין אותו להיפטר מהחרקים הלא רצויים.

הדברה לבית: 

בבית שלנו מסתובבים הרבה חיות לא רצויות ואם אנחנו לא רוצים להיתקל בחרק לא רצוי שמסתובב לנו בבית חשוב שבכל מספר חודשים נצבע הדברה לבית, לגינה, למרפסת ולכל מקום שאנחנו אוהבים לשבת בו. חשוב לבדוק שההדברה מתבצעת עלי ידי גורם מוסמך ולא על ידכם כי לא רק שאתם יכולים לא למנוע שום דבר אלא גם לעשות נזק.

לכן חשוב שגורם מוסמך יבצע את ההדברה.

ראשית חשוב לבדוק שלמדביר יש תעודת הדברה שבה הוא מוסמך לבצע הדברות. בנוסף חשוב לבדוק המלצות, זה תמיד דבר טוב שיש חוות דעת טובה על מדביר שאתם מעונינים להשתמש בשירותיו.

ודבר אחרון זה סוג ההדברה, חשוב שתבדקו באיזה סוג הדברה הוא משתמש ושהיא לא תזיק לבריאותכם. כמובן שכדאי לדבר עם איש מקצוע שיסביר לכם באופן נרחב על הנושא כדי שתיהיו בראש שקט שאתם שמים את הכסף שלכם במקום הנכון, לייעוץ תוכלו לפנות גם לחברה שלנו באתר https://tudu.co.il

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה