ניקיון בתים לאחר שיפוץ,הרחקת יונים,ריסוס נגד יתושים

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

ניקיון בתים לאחר שיפוץ: 

ניקויו בתים לאחר שיפוץ ניהיה עבודה קשה ביותר שאף אחד לא רוצה לעשות בעיקר לא אתם, לאחר שכבר שכרתם אנשי מקצוע שיעשו לכם את השיפוץ והם השאירו בלאגן לא הייתם רוצים לנקות את הבלאגן בעצמכם, ובעצם למה לכם לנקות אותו אם יש אנשים שיעשו זאת במקומכם.

היום יש חברות ניקיון רבות שמתעסקות ניקיון בתים לאחר שיפוץ ונותנת לכם את השירות הטוב ביותר והמהיר ביותר תמורת סכום סמלי.

כמובן שחשוב לבדוק לפני המלצות וחוות דעת כדי שתדעו לפנות לחברת הניקיון שתיתן לכם את השירות הטוב ביותר לניקיון הבית שלכם לאחר השיפוץ.

הרחקת יונים: 

היום יונים הם המטרד שלנו, כולנו מתמודדים איתו וכולנו סובלים מהם.

יונים היא חיה שמביאה הרבה מחלות מכיוון שהיא מגיעה מבחוץ ולכן זה אפילו מסוכן שהיא שורצת בגינה שלכם, בבית או אפילו על עדן החלון, חשוב מאוד לא להזניח את התופעה כי היא תהפוך לקבועה. ולכן יש אנשים שמיומנים במיוחד להרחקת יונים בהם הם מעיפים את היונה ומחסלים את האיום בכך שהם שמים דוקרנים אם זה על גרות ביתכם או החלונות שלכם, או רשת על החלון כך שהיונה תמנע מלהיכנס ולהמשיך להטריד אתכם.

חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע שיסביר לכם עוד על התהליך ויוכל לתת לכם הצעת מחיר על הדברת יונים.

ריסוס נגד יתושים: 

יתושים זו בעיה נורא גדולה במיוחד שמדובר בעונות הקיץ, אף אחד לא אוהב להתמודד איתם ולכן הרבה אנשים פשוט מזמינים ריסוס כדי לחסל את היתושים והתיקונים האחרים הלא רצויים, חשוב שלפני שאתם מזמינים ריסוס נגד יתושים שתבדקו אם לבעל המדביר יש תעודה שמאפשרת לו לעסוק בהדברות, ובאיזה סוג של ריסוס הוא משתמש כנגד היתושים או התיקנים האחרים.

לכן חשוב קודם להתייעץ עם בעל מקצוע או עם חברת מרכז ההדברה הישראלי שיתנו לכם הסבר על הכל ויאמרו לכם באיזה סוג הדברה הם משתמשים והאם יש להם ניסיון ורק אחר כך תוכלו לשכור את שירותיהם כדי להיפטר מהיתושים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה