סוגי שיש דקטון,סוגי סוככים 

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

יתרונותיו של שיש הדקטון: 

הרבה אנשים מאבדים את עצמם כשהם מחפשים שיש למטבח שלהם, מכיוון שיש הרבה סוגים והרבה מחירים קשה לשים את האצבע על מה טוב יותר וטוב פחות,

שיש הדקטון יצא מהפכה בכל עולם סוגי השיש מכיוון שהוא מביא דברים חדשניים שאין להרבה סוגי שיש דקטון במחיר סביר שמתאים לכל כיס.

  • מתאים לשימוש חוץ- שיש דקטון עמיד בפני קרני שמש ולכן הוא מתאים לשימוש חוץ מבלי צורך לפחד שהשיש ייהרס ואיכותו תרד.
  • עמיד- שיש הדקטו הוא נורא איכותי ולכן הוא עמיד בפני שחיקה של שנים רבות, דבר שחשוב מאוד במטבח שלכם ולכן אין צורך לפחד שהשיש יישחק ותצטרכו להחליף אותו אחרי מספר שנים. ● איכותי- שיש הדקטון עמיד בפני טמפרטורות גבוהות מה שממש חשוב במטבח שלכם, מכיוון שאם תרצו להניח עליו סיר לא תצטרכו לפחד שושי סדק או יגרום לו נזק אחר .
  • עיצוב- עיצובו של שיש הדקטון נותן לו מראה יחודי ויפה כך שתוכלו ליהנות ממטבח עם מראה חדשני ואיכותי.

חסרונות שיש הדקטון: 

החיסרון היחידי של שיש הדקטון הוא שהוא טיפה יותר יקר מאבן קיסר אך יקר יותר מאבן גרניט. לכן אתם צריכים לשאול את עצמכם אם אתם רוצים להוסיף עוד כמה שקלים ולקנות שיש גרניט או להוריד כמה שקלים ולקנות שיש אבן קיסר.

סוגי סככים: 

כיום קיימים אין ספור סוגי סוככים רבים לבית ולגינה. ולכן צריך לקחת בחשבון הרבה פרמטרים כשאתם בוחרים את הסוכך למרפסת ולבית שלכם.

  • סוככי זרועות- מתאים לדירות גן, חלונות, מרפסות ועוד והינו יכול להיפתח גם באופן אוטומטי וגם באופן ידני.
  • סוככי קסטה- מתאים גגון לבית שלכם והינו אוטומטי שיכול להיסגר ולהיפתח. ● סוככי מסילות- מתאים לגינות בריכות ופטיו.
  • סוככי מסך- מתאים בעיקר לחלונות מכיוון שהוא משמש כמו וילון.

יש סוככים אוטומטים וידניים, יקרים וזולים ויש סוככים מחומרים שונים ומגוונים, לכן לפני שאתם מזמינים בעל מקצוע חשוב שתעשו בדיקה מקיפה של איזה סוג סוכך הכי מתאים לביתכם בעזרת האתר https://pergola-harel.co.il ומומלץ לדבר כם בעל מקצוע שיכוון אתכם לסוכך שהכי יתאים לכם כדי שתוכלו להנות מהצלחה למרפסת ולגינה שלכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה