עבודות בגובה – איזה סוגי עבודות יש ומה חשוב לדעת

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

"עבודות בגובה" זהו שם נרחב לסוגים שונים של עבודות המתבצעות בבניינים או בבתים פרטיים, שכדי לבצע אותן צריך אמצעי עזר שונים ומגוונים, כמו סולמות, מנופים, במות הרמה, פיגומים או ציוד סנפלינג. בחירת האמצעים המתאימים לעבודה בגובה תלויה לא פעם בסוג העבודה ובהיקפה.

אילו סוגים של עבודות גובה יש ומה חשוב לדעת על התחום? לפניכם הפרטים החשובים.

הסוגים השונים של עבודות גובה

ישנם סוגים שונים של עבודות גובה, וכדי שיבוצעו על הצד הטוב ביותר, כדאי ורצוי לבחור חברה מקצועית לתפקיד. בין העבודות הפופולריות:

  • שיפוץ ושיקום מבנים – יש סיבות שונות ומגוונות להחליט על שיפוץ ושיקום הבניין, במיוחד כאשר מדובר בבניינים ישנים. כיום, כאשר ישנו ציוד עבודה בגובה שנחשב למתקדם טכנולוגית, אפשר לחסוך זמן, כסף ומאמץ, להעלות את ערך הנכס, כמו גם את בטיחותו.
  • עבודות איטום בגובה – עבודות איטום נזילות הפכו למאוד נפוצות ונחוצות, בעיקר בבניינים ישנים שזקוקים למעט ריענון. באמצעות עבודות בגובה ניתן להגיע לכל מקום במבנה ולטפל בבעיות איטום בצורה כמה שיותר מקצועית ויסודית.
  • איתור נזילות – כדי לטפל בנזילות היטב ולמנוע את הישנותן, יש לאתר את מקור הנזילה ולטפל בו. כדי לעשות זאת יש להשתמש בציוד מתקדם כמו מצלמה תרמית. באמצעות ציוד גובה ניתן לבצע סריקה באזורים שונים במבנה ולראות את התמונה המלאה.
  • חיזוק מבנים – כאשר התשתית של הבניין נפגעת ישנה סכנה אמיתית לפגיעה בביצועיו ולקריסתו תחת העומס. חיזוק מבנים נפוץ במיוחד בבניינים שנבנו לפני שנת 1980 והמטרה של עבודה זו היא ליישר קו עם הסטנדרטים החדישים ביותר בעולם הבניה.
  • תיקון והתקנת מרזבים – למרזבים תקינים יש חשיבות רבה, הם מפנים את מי הגשמים הרחק מהמבנה ומונעים את הצטברותם ואת ההשלכות שעשויות להתלוות לכך. באמצעות ציוד גובה ניתן לתקן ולהתקין מרזבים בכל מבנה, לא משנה מה גובהו.
  • תוספות בניה – המון בעלי דירות אינם רוצים לעבור דירה. תוספות בניה מאפשרות להם להרחיב את השטח הקיים ולשפר את איכות חייהם, בין אם על ידי התקנת מרפסת בחוץ ובין אם על ידי הוספת ממ"ד.
  • ניקוי חלונות בגובה – שירותי ניקוי חלונות בגובה הפכו למאוד מבוקשים במיוחד במגדלי מגורים או בבנייני משרדים גבוהים. ניקוי החלונות עוזר לשמור על היוקרה והאסתטיקה בפנים ובחוץ, ובעזרת ציוד לעבודה בגובה ניתן להגיע לקומות הכי גבוהות.
  • טיפול בסגרגציה – סגרגציה זו תופעה של היפרדות החצץ מתערובת המלט, המים והחול בבטון, מה שמוביל לא פעם לרטיבות, לאזורים חלשים שעלולים ולנזקים במבנה. הטיפול מתבצע על ידי שלבי עבודה מוקפדים ובעזרת ציוד מקצועי ומתקדם.

למי פונים עבור עבודות בגובה?

אם יש לכם צורך בעבודות בגובה מכל סוג, עליכם לפנות לחברה מקצועית ומובילה שיש לה רישיון לעסוק בתחום, שהעובדים שלה בעלי הכשרה מתאימה לעבודה בגובה ושעוברים ללא הרף ריענון לתקנות הבטיחות. כדאי מאוד לבחור בחברה מומלצת ומקצועית שעובדת עם הביטוחים הטובים ביותר, מקפידה על הנחיות הבטיחות, פועלת בהתאם לתקנות העבודה בגובה ובעלת ציוד מקצועי שימנע פגיעה ממושכת באורח החיים ויבטיח עבודה מהירה, יסודית ומקצועית.

והעיקר – הבטיחות

ישנן תקנות לעבודה בגובה שנקבעו על ידי משרד העבודה הרווחה ושירותים חברתיים אשר אוגדו יחדיו כדי לוודא שהעבודה תתבצע בצורה כמה שיותר בטוחה ובהתאם לחוקים הנדרשים. מלבד רישיון, על הצוות לעבוד עם ציוד מתאים כמו למשל קסדה ונעליים מיוחדות נגד החלקה. כאשר עובדים עם ציוד סנפלינג על העובדים להיות רתומים היטב תוך אבטחה מקסימלית של החבלים.

הבטיחות היא אחד המשתנים החשובים ביותר כאשר עובדים בגובה וכדאי מאוד לוודא שהחברה עובדת עם התעודות המתאימות, שלעובדים יש את הרישיון המתאים ושכולם כאחד נוהגים בהתאם להנחיות הבטיחות הנדרשות על פי חוק.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה