עבודות סנפלינג בנתיבות

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

 

עבודות סנפלינג בנתיבות

זקוקים לחברה המתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בנתיבות? אנו שמחים לבשר לכם שהגעתם בדיוק למקום הנכון! המרכז לעבודות סנפלינג מספק לכם מענה מלא לכל עבודות הסנפלינג תחת קורת גג אחת. דרכנו תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים בטוחות, שהעבודה מתבצעת בצורה יסודית ומקצועית, ללא פיגומים וללא סיבוכים.

 

לא משנה מה סוג העבודה בגובה לה אתם זקוקים, המומחים של המרכז לעבודות סנפלינג נמצאים כאן כדי לסייע לכם שלב אחר שלב ולחסוך לכם זמן יקר. במדריך הבא נתאר עבורכם את סוגי העבודות הפופולאריות ביותר עם סנפלינג, נסביר על היתרונות של השיטה ונציג בפניכם טבלת עלויות לעבודות סנפלינג בנתיבות.

 

עבודות סנפלינג בנתיבות מה זה אומר?

עבודות סנפלינג הן עבודות המבוצעות לרוב בגובה רב באמצעות גלישה על חבלים בתחום של בניה והנדסה מבלי לגרום נזק או סיכון לאנשים אחרים בסביבה שלנו. בעבר בכדי לבצע עבודות סנפלינג בנתיבות, היה צורך לבנות פיגומים, אך היום עבודות הסנפלינג החליפו אותם ולא מעט קבלנים ומהנדסים בישראל עושים בשיטה הזו שימוש.

 

 

עבודות סנפלינג בנתיבות יתרונות

  1. קודם כל בטיחות – כאשר בוחרים בשיטת הסנפלינג בעצם אנחנו מפחיתים בעשרות אחוזים את הסיכון לפגיעה, תאונה הן ברכוש והן בגוף ובנפש. לצערנו, בעשרים השנה האחרונות אנו עדים למאות מקרים בהם עובדים בגובה נפצעו קשה ואף איבדו את חייהם בשל חוסר זהירות ואי הקפדה על כללי הבטיחות או בשל כשלים במבנה עצמו. עם שיטת הסנפלינג הסיכוי לפגיעה הוא אפסי.
  2. גמישות בזמנים – בשונה משיטות עבודה אחרות, כאשר חם מאוד או מזג האויר סוער, אין צורך לבטל את העבודה וניתן לבצע אותה ללא כל סכנה ובבטחה עד שמגיעים לתוצאה הגמורה והמושלמת. כך למעשה אנחנו לא מבזבזים זמן יקר ומאפשרים התקדמות במשימה על פי לוח הזמנים שנקבע מראש.
  3. תחזוקה פשוטה וקלה, נגישות גבוהה – בעזרת עבודות סנפלינג בנתיבות, ניתן לתקן ולתחזק בצורה יחסית קלה ופשוטה אזורים בעיתיים ומוגבלים. ציוד הסנפלינג מקל עלינו ומאפשר לנו להגיע לקומות גבוהות, אזורים מוגבלים בנגישות במהירות ובקלות.
  4. יעילות – עבודות בסנפלינג חוסכות לנו זמן יקר ומקצרות באופן ניכר את תהליך העבודה. בהשוואה לשיטות עבודה אחרות, אין צורך בכמות גדולה של עובדים ולכן השיטה גם חוסכת לנו בעלויות.

 

 

עבודות סנפלינג בנתיבות מה זה כולל

עבודות סנפלינג בנתיבות כוללות בתוכן את כל סוגי העבודות המתבצעות לגובה בין אם מדובר בבניין מגורים פשוט של 4 או 5 קומות ובין אם בבניין משרדים גורד שחקים.

  1. שיקום מבנים – באמצעות עבודות סנפלינג בגובה ניתן לשקם את המבנה בהיבט של שיקום הבטון, שיקום הברזל, איטום סדקים עמוקים, תיקון חורים במעטפת של המבנה, לשקם את החיפוי החיצוני של הבניין ועוד.
  2. צביעה חיצונית – מדובר לרוב בעבודות סנפלינג בנתיבות עבור בניינים מאוד ישנים שאין להם חיפוי אבן. במבנים כאלה יש צורך מדי כמה שנים לחדש את שכבות הטיח החיצוניות של הבניין, לצבוע את הקירות מחדש, לנקות ולצבוע את הסורגים והמעקות של המרפסות. לבצע כל מיני סוגים של תיקונים בברזל ועוד.
  3. איטום חוץ – איטום הוא אחד הפרויקטים המורכבים בעבודות בגובה. מדובר בתהליכים המשפיעים באופן ניכר על איכות החיים שלנו תוך שמירה על איכות המבנה. בעזרת שימוש בסנפלינג ניתן לבצע עבודות כמו איטום של הגג, איטום חיבור החלונות עם הקיר המקיף אותם, איטום מרפסות, איטום קווי חיבור של המבנה עם הקרקע ועוד.
  4. הרחקת יונים – יונים מהוות מטרד תברואתי וגורמות ללכלוך ורעש רב. יש כל מיני שיטות להרחקת יונים, אך שמדובר בקומות גבוהות, באמצעות רתמות ואביזרי סנפלינג, ניתן להרחיק את היונים בצורה יעילה ובטוחה.
  5. ניקיון בגובה- תהליך זה נחוץ בעיקר בבנייני מגורים גבוהים כאשר הרעיון הוא לנקות את חלונות הזכוכית מאבק, לכלוך, כתמים ועוד.

 

איך בוחרים חברה מקצועי התמתמחה בעבודות בגובה בנתיבות?

עבודות סנפלינג בנתיבות

יש כמה קריטריונים סופר חשובים שעלינו לשים עליהם דגש בבחירת חברה מקצועית המספקת שירותים של עבודות בגובה בנתיבות. הקריטריון הראשון והחשוב ביותר הוא כל הנושא של בטיחות בעבודה, ביטוחים ותקנים. עליכם לבדוק שהחברה מבוטחת בכל סוגי הביטוחים המתאימים לתחום זה ופועלת על פי התקן ועל פי ההנחיות של משרד העבודה.  הדבר האחרון שאתם רוצים הוא מצב של תאונה כתוצאה מעבודה לא על פי התקן או לא על פי כללי הבטיחות.

 

בנוסף, יש לבדוק כי החברה מעבירה את העובדים של הכשרות ורענונים על פי החוק ומספקת את כל המידע הדרוש לעובדים. דבר נוסף שיכול לסייע לכם בתהליך הבחירה קשור לרמת הניסיון והמקצועיות של החברה, ניתן לבקש המלצות מאנשים שאתם מכירים.

 

יחד עם זאת, יש לשים דגש רב על זמינות, לוחות זמנים, שימוש בחומרי עבודה איכותיים ואחריות על טיב העבודה. ככל שחומרי העבודה יותר איכותיים, כך התחזוקה תהיה קלה יותר ותחזיק מעמד לאורך שנים רבות יותר, בעיקר שמדובר בעבודות מתחום האיטום.

 

עבודות בגובה בנתיבות מחירון

סוג העבודה כמות או גודל טווח תחתון טווח עליון
התקנת רשת להרחקת יונים 30-100 מטרים 3,800 ש“ח 6,900 ש“ח
חיזוק אבני שיש 30-100 ברגים 3,800 ש“ח 6,900 ש“ח
איטום קירות חיצוניים 10-60 מטרים 3,800 ש“ח 7,500 ש“ח
איטום סדקים  חיצוניים 10-60 מטרים 3,800 ש“ח 5,000 ש“ח
התקנת מרזבים 10-30 מטרים 7,000 ש“ח 10,000 ש“ח

 

חשוב לזכור! העלות לעבודות סנפלינג בנתיבות משתנה ותלוי עד מאוד במספר קריטריונים חשובים ביניהם רמת המקצועיות והניסיון של החברה, מורכבות העבודה, היקף העבודה, חומרי העבודה בהם אנו עושים שימוש, אחריות ועוד.

 

המרכז לעבודות סנפלינג – כל הסיבות לבחור בנו

אנו מעניקים לקהל לקוחותנו את כל שירותי עבודות בגובה באמצעות סנפלינג תחת קורת גג אחת, מה שמאפשר לכם לחסוך זמן יקר בחיפוש אחר בעלי מקצוע או חברה, בעיקר כאשר אתם זקוקים לכמה שירותים במקביל.

 

אנו עובדים הן עם המגזר הפרטי והן עם המגזר העסקי והציבורי בפריסה ארצית בכל חלקי הארץ. כל הקבלנים והעובדים שלנו מקפידים על כל כללי הבטיחות, פועלים על פי החוק, מקפידים להעביר את העובדים את כל סוגי ההכשרות לעבודה בגובה ועבודה באמצעות סנפלינג תוך הקפדה על הציוד המתקדם ביותר בתחום. אחריות מלאה על כל סוגי העבודות, זמינות גבוהה, שירות מקצועי וליווי מלא לאורך כל שלבי הפרויקט. כעת, כל שנותר לכם הוא ליצור איתנו קשר, אנו נסייע לכם בכל התהליך במקצועיות ואדיבות.

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה