עיצוב פנים מודרני של דירות יוקרה

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

אם יש לכם דירה, שאותה הייתם שמחים לעצב גם כדירת יוקרה אבל גם תוך שמירה על עקרונות העיצוב המודרני, הרי שלא רק שאין לכם מה לדאוג, אלא שמדובר בשני סגנונות שהולכים היטב יד ביד. עיצוב פנים מודרני של דירות יוקרה הוא שכיח דיו בכדי ליצור קטגוריה ייחודית תחת כותרת זו ולא בכדי. סגנון העיצוב המודרני כולל בתוכו אלמנטים שבין שלל ערכי עיצוב שניתן לשדר, בהחלט משדר אלגנטיות, קלאס ואפילו יוקרה. יחד עם זאת, למשימה כזאת אתם רוצים לבחור את מעצבת הפנים המתאימה וכדאי לדעת, שלא כל מעצב פנים יכול לעשות את זה, לא באותה רמה בכל אופן.

 

החיבור בין מודרני ליוקרתי

סגנון העיצוב המודרני הוא סגנון עיצוב שמבוסס על קווים נקיים ומיושרים ומינימליזם פיזי לטובת עיצוב מרבי. בסגנון העיצוב המודרני אנחנו רוצים לשלב אלמנטים עיצוביים שיוצרים ערך רב מבלי לערב המון חומרים ותצורות ומבלי ליצור כאוס עיצובי. מוטיב זה הולך היטב יד ביד עם עיצוב יוקרתי, שגם הוא מביא לידי ביטוי את הייחודיות של כל פריט עיצוב בפני עצמו, אפילו כמו עיצוב קירות. ההבדל המרכזי בין השניים הוא שבעיצוב יוקרתי נשתמש באלמנטים ספציפיים שמשדרים יוקרה (למשל ברז זהב במקום ברז נירוסטה או שיש במקום קרמיקה). בתנאים אלה, החיבור בין שני סגנונות העיצוב הללו לכדי עיצוב דירות יוקרה הוא אך טבעי ומתבקש. יחד עם זאת, על אף שמדובר בחיבור טבעי, את החיבור הזה צריך לדעת לעשות על מנת שלא לייצר נזק רב יותר מתועלת ובכדי להשיג את המטרה, שלרוב גם מושקע בה לא מעט כסף.

 

בחירת מעצבת פנים מומחית

אחד השלבים החשובים בכל פרויקט עיצוב פנים מודרני של דירות יוקרה, הוא השלב של בחירת מעצבת הפנים. בחירה זו תשפיע על התוצאות הסופיות יותר מכל בחירה או החלטה שתקבלו לאחר שכבר תבחרו את מעצבת הפנים שלכם. בחירה נכונה יכולה לייצר עבורכם את העיצוב המנצח עליו חלמתם וגם הרבה מעבר לכך. בחירה שגויה יכולה להשיג בדיוק את ההיפך ולגרום למפח נפש לצד כיס מרוקן לגמרי. בבחירת מעצבת הפנים חשוב לוודא תחילה שאתם בוחרים מעצבת פנים שמתמחה בעיצוב מודרני ובעיצוב יוקרתי גם יחד ושיש באמתחתה לפחות פרויקט אחד או שניים של עיצוב פנים מודרני של דירות יוקרה.

אבל בכך זה לא מסתכם. גם מעצבי פנים שמתמחים בתחום זה ספציפית, מציעים סגנונות שונים ודגשים שונים ועליכם יהיה למצוא את מעצבת הפנים שלסגנון שלה אתם מתחברים יותר מכל אחד אחר. כמו כן, חשוב שתהיה ביניכם כימיה אישית טובה, שתוכלו להיות פתוחים אחד עם השני ושתתנו אמון מלא זה בזה. אלו הם מרכיבי יסוד בכל פרויקט עיצוב פנים ולבטח בפרויקט עיצוב פנים בסטנדרטים של עיצוב יוקרה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה