קורס עבודה בגובה ירושלים

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

בין אם אתם קבלנים, יזמים, יש ברשותכם חברת בניה או שאתם עובדים בגובה בחברה מקצועית המתמחה בעבודות בגובה ומחפשים קורס עבודה בגובה בירושלים שייתן לכם מענה מלא לכל הצרכים ובסופו אתם ו/או העובדים שלכם תקבלו רישיון לעבודה בגובה, הגעתם למקום הנכון!. 

מדוע צריך קורס עבודה בגובה ירושלים?

ירושלים נחשבת לאחת הערים המפותחות אך גם המתפתחות בשנים האחרונות. מאוד עד אלפי פרויקטים הוקמו בעשור האחרון בין אם מדובר במבנים ציבוריים, בנייני משרדים, גורדי שחקים ופרויקטים למטרות דיור עבור האזרחים. בירושלים חברות הבניה המובילות בישראל כאשר הדגש הוא על עבודה תוך שימוש באמצעים המתקדמים ביותר, חומרי עבודה איכותיים התורמים לבניית פרויקטים ברמה גבוהה המחזיקים מעמד לאורך השנים. במקביל, יש לא מעט חברות המתמחות בביצוע עבודות בגובה כמו עבודות בניה, חידוש מעטפת החיצונית של מבנים ישנים, הרחקת יונים, ניקוי חלונות, תיקון מרזבים, תיקון מערכות אינסטלציה בגובה, איטום ועוד. על פי התקנות של מדינת ישראל, החל משנת 2008 כל עובד בגובה של מעל שני מטרים מחויב לעבור קורס עבודה בגובה ירושלים או בכל עיר אחרת.

קורס עבודה בגובה ירושלים 

מי מחוייב לעבור את הקורס?

כל עובד שעובד בגובה על מתקנים כמו סולמות, במה מתרוממת ניידת או קבועה, פיגומים, גגות, מבנים קונסטרוקטיביים, אזורים מוקפים ועוד. 

  • מתקיני דודי שמן
  • מרחיקי יונים
  • טכנאי מזגנים
  • עובדים על סולמות הרמה, פיגומים, סנפלינג…
  • מתקיני גגות רעפים
  • מתקיני צלחות לווין
  • מנקי חלונות בגובה
  • ועוד

קורס עבודה בגובה

מי מעביר קורס עבודה בגובה ירושלים?

תהליך ההכשרה מועבר על פי התקנות הקבועות בחוק בליווי של מדריכים מוסמכים לעבודה בגובה. לפני שבוחרים קורס עבודה בגובה ירושלים, חייבים לוודא כי מדובר בקורס המתבצע בהתאם לתקנות החדשות לעבודה בגובה על פי משרד התמ“ת. 

כל עובד מחוייב לעבור את ההכשרה בהתאם לסוג העבדוה שהוא מבצע ומקבל מענה מלא לצרכים שלו בשטח. כל הקורסים לעבודה בגובה ירושלים המאושרים על ידי משרד התמ“ת מועברים על ידי מדריכים מוסמכים עם פיקוח מלא על כל שלבי הקורס. 

קורס עבודה בגובה ירושלים כמה זמן?

הקורס הינו אינטנסיבי ונמשך כ-8 שעות במשך 7 ימים בממוצע. זה מאוד משתנה ותלוי בתכנים שמועברים בקורס ובקהל היעד. רק אנשים שמלאו להם 18 שנים ומוגדרים בריאים יכולים לעבור את הקורס.

https://www.youtube.com/watch?v=U_IkA_VJMJI

מה ההסמכה שמקבלים אחרי קורס עבודה בגובה ירושלים ?

מי שמסיים את הקורס מקבל אישור לשנתיים החתום על ידי מדריכי עבודה בגובה ומאושר על ידי משרד התמ“ת, אגף הפיקוח על העבודה. 

מהם התכנים שמועברים קורס עבודה בגובה ירושלים ?

  • מבוא לעבודה בגובה
  • כללים לשמירה על הגוף בזמן עבודה בגובה
  • למידת מקרי עבר
  • עבודה על סולמות, גגות, קונסטרוקציות ופיגומים
  • עבודה במקום מוקף מתוך סלי הרמה
  • עבודה מתוך במות הרמה המתרוממות מעלה או פיגומים
  • עבודה על פיגומים נייחים
  • עבודה על גגות, מקומות וחללים מוקפים

 

החשיבות של קורס עבודה בגובה ירושלים 

לצערנו בשנים האחרונות אנו עדים לעשרות מקרים בהם תוך כדי עבודה עובדים, מנהלי עבודה ושאר אנשי מקצוע מתחום העבודות בגובה עוברים תאונות עבודה, נפצעים ולעתים אף הדבר נגמר כאסון במוות. כדי למנוע את התאונות הללו, החליט משרד התמ“ת כי כל עובד בגובה מחוייב לעבור את ההכשרה הזו לקבל בסופו אישור או רישיון לעבוד בגובה. גם מנהלי עבודה המנהלים ואחראים על פרויקטים בתחום הזה, מחוייבים לעבור את ההכשרה הזו. הרישיון חייב להיות בתוקף ובמידה ועברו שנתיים מהיום שסיימתם את הקורס יש לעבור רענון בהתאם לתחום שבו אתם עוסקים. במהלך הקורס מלמדים המדריכים על מקרי עבר, על איך להישאר עירניים ודרוכים לאורך כל שעות היום בעבודה, משקפים לנו מקרי עבר מהם ניתן ללמוד, מסבירים על כל מערכות הבטיחות הקיימות וכך בעצם ניתן למנוע את המצבים הללו מלכתחילה ולשמור על חיי אדם ועל הבטיחות בזמן העבודה.

ראו גם: עבודות סנפלינג בירושלים.

עבודה בגובה ירושלים

קורס עבודה בגובה ירושלים  כמה זה עולה?

המחיר לקורס עבודה בגובה ירושלים משתנה ותלוי בסוג ההכשרה, בעומק הקורס ומשתנים נוספים. בדרך כלל מעבירים את הקורס בקבוצות על פי תחום העבודה. המחיר נע בין 1,000-3,000 שקלים לעובד.

יכול לעניין אותך גם: רישיון עבודה בגובה

קורס עבודה בגובה ירושלים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה