חברה מומלצת #1 לשיקום מבנים בסנפלינג

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

מחפשים חברה מקצועית שתבצע עבורכם שיקום מבנים בסנפלינג? הגעתם בדיוק למקום הנכון! דרך המרכז לעבודות סנפלינג תוכלו לאתר בקלות רבה חברה מקצועית לביצוע כל עבודות השיקום לרבות שיקום קירות סקיילייט, שיקום בטון, שיקום ברזלים, שיקום מערכת איטום, שיקום מעטפת המבנה ועוד. אנו עובדים עם הצוותים המקצועיים והמובילים לביצוע עבודות בגובה מכל הסוגים כך שדרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר, אנרגיה, להוזיל עלויות ולהבטיח שהעבודה מתבצעת על הצד הטוב ביותר תוך עמידה בלוחות זמנים. 

שיקום מבנים בסנפלינג

שיקום מבנים בסנפלינג גם בטיחות וגם שיקום המבנה

כאשר בוחרים חברה מקצועית לביצוע שיקום מבנים בסנפלינג זו חייבת להיות חברה מקצועית. חברה שמצד אחד שומרת על כל כללי הבטיחות של עבודה בגובה כמו למשל שימוש בציוד בטיחות שעבר בדיקות, הקפדה על הכללים אך מצד שני לא מוותרת על שימוש בחומרי עבודה איכותיים שיבטיחו אריכות חיים למבנה. 

שיקום מבנים הוא תהליך המשלב בין עיצוב דקורטיבי לבין בטיחות. התהליך משלב כל מיני סוגים של חומרי עבודה המאפשרים לנו בעצם להאריך את חיי המבנה ולהפחית את רמות התחזוקה שלו לאורך השנים. ניתן לבצע שיקום מבנים בכל סוג של מבנה החל מבית פרטי או וילה דרך בניין משרדים ועד גורדי שחקים או בית מלון.

שיקום ושיפוץ מבנים – מה זה בכלל כולל?

ובכן, קיימים מספר סוגים של תהליכים בהם מתבצע שיקום ושיפוץ של מבנים בסנפלינג. הסוג הראשון הוא הואא שיקום חיצוני או שיקום מעטפת הבניין. במקרים בהם מדובר בבניינים גוהים במיוחד, חייבים לבצע את העבודה עם רתמות סנפלינג שבעזרתם העובדים יכולים לנוע בין האזורים השונים של המבנה. בתהליך שיקום המעטפת נהוג לחזק או להחליף את האריחים, לבצע עבודות טיח או צבע, לחדש את הבניין מבחוץ, בעיקר מבחינה אסתטי. בנוסף, חשוב לשים דגש על מערכת האיטום של המבנה ובמידה ויש נזילות קיימות, שברים של זכוכית בקירות סקיילייט או כל בעיה אחרת שגורמת לנזילות ורטיבות, לפתור אותה מהיסוד.

הסוג השני של שיקום מבנים בסנפלינג הוא בעצם שיקום של כל מיני אלמנטים בתוך ומחוץ לבניין במטרה לשקם סדקים שנוצרו ביציקות הבטון. לעתים, מדובר בתהליך מאוד מורכב שיכול להימשך זמן רב, לרוב בבניינים ישנים שלא עברו שיפוץ או תחזוקה ב-20 השנים האחרונות. במצבים כאלה מה שקורה הוא שהברזל שנמצאים בתוך הבטון ושאר קונסטרוקציות בבניין עוברים תהליך של קורוזיה ואז הברזל נאכל וזה יכול להיות ממש מסוכן.

ראו גם: איטום סדקים חיצוניים בסנפלינג

https://www.youtube.com/watch?v=TOhZo_dhldY

שיקום מבנים בסנפלינג חשוב להכיר

מאוד חשוב לבחור בחברה מקצועית המתמחה בשיקום מבנים בסנפלינג . עלינו לוודא שלחברה שבחרנו יש את כל האישורים המתאימים וכי עובדיה פועלים לפי חוקי הבטיחות העבודה בגובה, עברו הכשרה של עבודה בגובה, פועלים בצורה בטוחה מבלי לפספס אף פרט.

סיבות לשיקום מבנים

יש כל מיני סיבות שיכולות לעודד תהליך של שיקום מבנים. 

  • שיקום מבנים לאחר שריפה, הצפה ורעידות אדמה – אש, מים ורעידות אדמה יכולים לגרום לנזקים בלתי רגילים למבנה ואחריהם בהחלט לעתים ניתן לבצע שיקום של המבנה. הדבר דורש ידע, ניסיון ומקצועיות רבה לאורך כל התהליך. 
  • שיקום מבנים כתוצאה מנזגי מזג אוויר – כל מבנה חשוף לנזקי מזג האוויר כמו שמש, גשם, רוח, לחות כל אלה יכולים להוביל לתהליכים הפוגעים בקונסטרוקציות וטיח. 
  • שיקום מעטפת הבניין – שיקום זה הוא אסתטי ונהוג לשקם את מעטפת הבניין אחת ל-20 שנה. 

לסיכום, קיימת חשיבות רבה לשיקום מבנים בסנפלינג בין אם מדובר בעיות אסתטיות ובין אם בבעיות מורכבות הקשורות לבטיחות המבנה. 

יכול לעניין אותך גם: עבודות איטום בסנפלינג

איטום קירות חוץ

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה