שיש למטבח,פרקט פולימרי 

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

שיש למטבח: 

כשזה נוגע ל- שיש למטבח שלנו אנחנו רוצים את הכי טוב והכי איכותי, כם אם זה אומר להוציא עוד כמה שקלים יותר. בכל נושא השיש חשוב שנבדוק לעומק לפני שאנו מזמינים בעל מקצוע שיעשה זאת או בכלל שנבדוק את השיש עצמו, האם הוא איכותי ועמיד ויספק למטבח שלנו את מה שאנחנו צריכים.

סוגי שיש למטבח: 

יש אין ספור סוגים של שיש למטבחים ולמשטחים, אבל איזה מהם יתנו לכם את התוצאה הכי טובה ומה יהיה הכי טוב לשיש שלכם.

  • שיש גרניט- שיש הגרניט הוא בין סוגי השיש הפופולאריים ביותר, הוא שיש חזק ועמיד בפני טמפרטורות גבוהות והוא בעיקר טוב ועמיד בפני שריטות. בנוסף לשיש הגרניט יש מראה ייחודי ויפה שנותן לכל מטבח את המראה האישי שלו.
  • שיש אבן קיסר- שי אבן קיסר תפס תאוצה בשנים האחרונות ונהייה יותר ויותר אטרקטיבי מבין כל סוג שיש אחר שתרו, הוא עמיד בפני שריטות וטמפרטורות גבוהות, כמובן יש לו ראה חדשני ויוקרתי ובנוסף הוא ממש ממש זול אך זה ממש לא מוריד מהאיכות שלו.
  • שיש דקטון- הוא שיש דומה בסוגו לשיש אבן קיסר אך טיפה יקר יותר, כמו שיש אבן קיסר גם הוא הינו עמיד בפני חום ושריטות והוא איננו סופך אליו שום לכלוך.

יתרונותיו של הפרקט פולימרי: 

לפרקט הפולימרי יש יתרונות רבים, כיום הוא עשה מהפכה שלמה בכל עולם הפרקטים והינו בין הפרקטים הנמכרים ביותר, הדוגמא הייחודים שהוא נותן שהיא חיקוי לעץ אך לא בדיוק עץ מקנה לו מראה רענן וחדשני. הפרקט הפולימרי בניגוד לפרקטים אחרים הינו עמיד במים מה שהופך אותו ל10 פעמים טוב יותר מכל פרקט אחר שתבחרו מכיוון שגם אם נשפך לכם בטעות מים אין שום חשש שהפרקט יהרס או יתקלף. בנוסף הפרקט הפולימרי מגיע עם אחריות לעמידות לטווח הארוך שבוא אתם יכולים להנות מה פרקט הפולימרי לאורך זמן.

אך עם כל היתרונות הרבים האלה יש לו חיסרון אחד והוא המחיר, יחסית לפרקטים אחרים, פרקט פולימרי הינו יקר אך שווה, כלומר תמיד כדאי להוסיף עוד כמה שקלים ולהנות מפרקט איכותי וטוב. ללא צורך להחליף כל מספר שנים ולדאוג משחיקה, לכן פה כדי לכם לחשוב יותר על איכות מאשר על מחיר.

 

היכנסו לאתר שלנו ונעזור לכם https://anaf-baetz.co.il

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה