שיש למטבח בזול 

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

כשזה נוגע למטבח שלכם יש סוגים רבים של שיש שתוכלו לבחור, אך לא תמיד תקבלו את מה שקיוויתם לו. חשוב שלפני שאתם מזמינים תבדקו קודם על סוג השיש שאתם מעונינים ותעדכן מחקר קצר עליו עדין שתוכלו להיות בטוחים שלפני שאתם מוציאים כסף אתם תהנו משיש איכותי ועמיד לביתכם ללא פשרות.

סוגי שיש למטבח בזול: 

קיימים סוגים רבים של שיש למטבח בזול ויקרים וחשוב מאוד לבדוק מה יתאים לכם ביותר לפני שאתם מבצעים את ההזמנה והתשלום.

לכן הינה כמה סוגי שיש שתוכלו להתרשם מהם:

  • אבן קיסר- אבן קיסר הוא השיש האולטימטיבי, כיום האבן הקיסר עשה מהפכה ענקית בכל תחום סוגי השיש, הוא עמיד איכותי ויפה באופן מדהים, אם אתם רוצים להנות משתי העולמות של שיש איכותי וגם זול שיש אבן קיסר זה בדיוק בשבילכם.
  • שיש גרניט- שיש הגרניט הוא שם שהולך לפניו כלומר הוא בין סוגי השיש הנמכרים ביותר בארץ ובעולם והוא מעצב הרבה ממטבחי הבתים, הוא שיש עמיד ואיכותי בעל יכולת עמידות בטמפרטורות גבוהות, המראה הייחודי שלו נותן יתרון גדול מפני שאר סוגי השיש. והחיסרון היחידי שלו זה שהוא קצת יקר.
  • שיש דקטון- גם שיש הדקטון דומה בסוגו לשיש אבן קיסר אך שהוא גם נותן חידוש יפהפה למטבח שלכם בזכות המראה היפה שלו, שיש הדקטון עמיד בפני שריטות וליכלוכים ובנוסף הוא אינו יקר כלל אך זה בכלל לא מוריד מהאיכות שלו.

מחירי סוגי שיש: 

קשה לומר בדיוק כמה יעלה לכם מחיר השיש מכיוון שהמחיר לא קבוע ויש לו הרבה משתנים. כגון: סוג השיש, העובי שלו, האורך וכו, לכן אי אפשר לדעת בוועדות כמה יעלה לכם סוג שיש מסויים הוא אחר, כמובן שיש זולים יותר וזולים פחות ולכן חשוב מאוד להתייעץ עם איש מקצוע שמבין ויוכל לעזור לכם טול סביר לכם על סוג השיש שיתאים הכי טוב למטבח שלכם וגם בנוסף יתן לכם הצעת מחיר לפי מידות ועוד מספר קריטריונים.

להתייעצות וסוגי שיש נוספים היכנסו לאתר בכתובת https://aven-s.co.il

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה