איטום קירות וסדקים חיצוניים בסנפלינג

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

בין הליקויים הנפוצים בתחום הבניה אלו הם ליקויים במערכת האיטום של המבנה. קיימת חשיבות מאוד גבוהה לאיטום קירות חיצוניים כאשר אי ביצוע המשימה כמו שצריך עלול להוביל לרטיבויות בקירות החיצוניים והפנימיים, לחות ברמה גבוהה, הופעה של עובש ועוד. ברגע שהמים מתחילים לחדור דרך הקירות החיצוניים נוצרים סדקים בכמה רמות כמו למשל סדקים קטנים אשר לרוב נוצרים כתוצאה מעבודה לא יסודית, סדקים גדולים שעוברים את החיפוי והטיח ועלולים לחדור לאורך כל הקיר וסדקים חמורים מאוד שקשה מאוד לטפל בהם שכן הם חודרים דרך הקיר באופן מלא וניתן להבחין בהם גם מהחלק הפנימי של הבית. מדובר במערכת איטום כושלת של התפרים הבסיסיים.

בעידן שלנו, רוב עבודות האיטום בין אם מדובר בתשתית הנבנית מאפס ובין אם מדובר בחיזוק, תיקון או שיקום של תשתית קיימת נעשות באמצעות עבודות סנפלינג. בעלי המקצוע אשר עוברים הכשרה ייחודית של קורס גובה לביצוע עבודות בגובה, מחוברים לחבלים מיוחדים וכך ניתן לעלות אותם כלפי מעלה לגובה רב לביצוע העבודה בצורה יסודית, יעילה ויחסית מהירה בהשוואה לשיטות אחרות.

 

לעבודות המתבצעות באמצעות שיטת הסנפלינג יתרונות רבים על פני עבודה שמתבצעת בעזרת פיגומים ולכן קבלנים רבים מעדיפים להתמקצע בשיטת העבודה באמצעות סנפלינג על מנת להיות יותר אטרקטיביים לביצוע עבודות איטום במבנים. לצד היתרונות הללו העבודה בסנפלינג מחייבת את הקבלן למקצע את העובדים שלו בכל נושא העבודה בגובה ולעמוד באופן מוחלט בתקנות שקבע משרד התמ״ת לעבודה בגובה. מעבר לעבודות איטום סדקים חיצוניים בסנפלינג גם עבודות נקיון, צבע ואיסנטלציה מתבצעות בשיטה זו וכיום ניתן למצוא חברות סנפלינג שמתמחות במגוון רב של עבודות.

מה היתרונות של איטום סדקים חיצוניים בסנפלינג?

חיסכון אדיר בזמן לאיטום סדקים חיצוניים בסנפלינג ישנם מגוון רב של יתרונות כאשר בראש ובראשונה נמצא החסכון העצום בזמן שהעבודה בשיטה זו חוסכת לנו. במידה ונבחר להשתמש בפיגומים לפני תחילת העבודה נצטרך במשך יום שלם להקים את הפיגומים ולאחר גמר העבודה במשך עוד יום שלם לפרק אותם דבר שמאריך משמעותית את משך העבודה על המבנה שלכם וכאשר אנו מאריכים את משך העבודה אנו כמובן גם נגדיל את עלות שכר העבודה של עובדים שיעבדו יותר ימים בפרויקט שלנו. 
חיסכון בעלויות הדבר בעצם מייקר את עלות הפרויקט לעומת שימוש בשיטת הסנפלינג.
גמישות יתרון נוסף של שיטת הסנפלינג על פני שיטות אחרות היא הגמישות הרבה שהסנפלינג מקנה לנו, שכן באמצעות גלישה מן הגג ניתן להגיע בקלות יותר למקומות מורכבים שלא תמיד ניתן להגיע באמצעות פיגומים ובטח שלא באמצעות סולמות כאשר לדוגמא, בעזרת גלישה בסנפלינג ניתן להיכנס למקומות צרים למשל בקלות רבה יחסית. לעיתים רבות גם לא ניתן לבנות פיגומים סביב המבנה כיוון שאין מספיק מרווח בין המבנה שלנו למבנה הסמוך והסנפלינג תהיה השיטה היחידה העומדת לרשותנו.

היתרונות המרכזיים בביצוע חידוש או תיקון של מערכת האיטום באמצעות סנפלינג

יש כמה יתרונות מרכזיים לשיטה זו. ראשית כל העבודה בסנפלינג היא הרבה יותר קלה ומהירה בהשוואה לשיטות אחרות ולכן בצורה כזו אנו חוסכים זמן יקר. בנוסף, יש צורך בהרבה פחות בעלי מקצוע שיעבדו על הפרויקט במקביל מה שחוסך גם כסף ומוזיל את עלות העבודה. יתרון נוסף ולא פחות חשוב הוא בהיבט של רמת הנגישות. כלומר, בעזרת חבלי הסנפלינג והציוד המתאים ניתן להגיע לכל אזור וכל פינה במבנה ולו במבנים המורכבים ביותר. אין ספק כי מדובר בשיטה מצוינת לביצוע עבודות הקשורות במערכת האיטום.

ראו גם: קורס עבודה בגובה כמה זמן?

 

כיצד מתבצעת עבודות איטום סדקים חיצוניים בסנפלינג?

העבודה של איטום סדקים חיצוניים בסנפלינג מתבצעת בצורה בה העובד גולש מן הגג במורד המבנה, לאחר חיבור כל הכבלים ורתמות הבטיחות כמובן שעוזרות לעובד לגלוש בבטחה. במהלך הגלישה בסנפלינג העובד אוטם את הקירות החיצוניים של המבנה בהתאם לצורך, כאשר לעיתים מספר עובדים יגלשו במקביל במידה ומדובר במבנה שבו יש לבצע תיקונים רבים. כמו כן, יש מצבים בהם קיים הצורך לבצע מספר שכבות של איטום משום שקודם לכן אוטמים את הסדקים ולאחר מכן מורחים חומרי איטום שיעזרו למבנה לשמור על איטום ובידוד טוב יותר למשך זמן רב יותר. במקרים כאלה יבוצעו מספר גלישות כאשר ייתכן ובין גלישה לגלישה יחכו העובדים יום על מנת לתת לחומר שיושם מספיק זמן להתייבש ולהיספג במבנה. 

מה המחיר של איטום סדקים חיצוניים בסנפלינג ?

המחיר של איטום סדקים חיצוניים בסנפלינג עלול להשתנות בהתאם למצב של הקיר החיצוני וכמובן גם בהתאם למורכבות העובדה וגובה המבנה ממנו יש לבצע את הגלישה. העלות של האיטום עלולה לנוע בין 100 ש״ח ל- 200 ש״ח למ״ר כאשר במקרים בהם לא בוצעה תחזוקה של מעטפת המבנה זמן רב המחיר עלול להגיע גם ל- 250 ש״ח למ״ר. בנוסף לעלות של האיטום יש לקחת בחשבון את העלות של הסנפלינג עצמו כאשר טווח המחירים ינוע בין 1000 ש״ח ל- 2000 ש״ח. אנחנו במרכז לעבודות סנפלינג מתמחים בכל עבודות האיטום ונשמח לתת לכם ייעוץ בנושא איטום בסנפלינג ואף לבצע כל עבודת איטום עבורכם.

איטום סדקים בסנפלינג

 

החשיבות של בחירת בעל מקצוע לביצוע איטום קירות חיצוניים בסנפלינג

חשוב להבין כי ביצוע איטום קירות חיצוניים בסנפלינג הוא לא עניין של מה בכך. יש לא מעט דברים שחשוב לשים אליהם לב כאשר בוחרים קבלן המתמחה בביצוע איטום קירות חיצוניים בסנפלינג.

  1. סוג האיטום – קיימים סוגים שונים של חיפויים ולא די בכך אלא גם יש המון סוגים של חומרי אטימה. לכל חיפוי מתאים סוג אחר של חומר איטום. לכן, חשוב לבחור בעל מקצוע מנוסה שידע קודם כל לזהות את סוג החיפוי, ידע להבין את רמת המורכבות של הבעיה במערכת ולהתאים לה את הפתרון הטוב ביותר והארוך טווח.
  2. בטיחות – כאמור בימנו נהוג לבצע את העבודה בעזרת סנפלינג. לכן, יש חשיבות מאוד גדולה לנושא הבטיחותי ואין להקל בו ראש. כל עובד הפועל בגובה חייב לעבור הכשרה לעבודה בגובה, זאת בכדי למנוע תאונות ומצבים מסוכנים בזמן העבודה.
  3. כלים וציוד – מומלץ לבחור בחברה או בעל מקצוע המחזיק בכלים המתאימים ובציוד המתקדם ביותר במטרה שהעבודה תעשה כמה שיותר מהר אך מבלי לפגוע ביעילות וברמת הגימור שלה.
  4. זמינות – לעתים מדובר בבעיות חמורות אשר לא דורשות דיחוי ולכן גם רמת הזמינות חשובה לא פחות.

זקוקים לביצוע איטום קירות חיצוניים בסנפלינג? המרכז לעבודות סנפלינג מתמחים בביצוע כל עבודות בגובה לרבות תיקון ושיקום מערכות קיימות, חיזוק אריחים בקירות חיצוניים, ביצוע עבודות אינסטלציה בגובה, הרחקת יונים, ניקיון בגובה ועוד. אנו עובדים עם בעלי המקצוע הטובים והמומחים בישראל בתחום מערכות האיטום. דרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר, אנרגיה, להוזיל עלויות ולקבל אחריות מלאה עבור העבודה. המרכז עומד בכל בהתקנים הנדרשים על פי החוק ובהתאם לחוקי הבטיחות. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם בפתרון הבעיה בצורה המקצועית והמהירה ביותר.

ראו גם: עבודות סנפלינג בירושלים, סנפלינג במרכז, סנפלינג בחיפה.

עבודת האיטום היא אחת העבודות החשובות ביותר בכל מבנה, בין אם מדובר בבית צמוד קרקע, בית פרטי בעל שתי קומות, בניין מגורים או גורד שחקים, חשוב מאוד שנדאג לאיטום איכותי של כל קירות הביתה ושל גג המבנה כמובן. על מנת לעשות זאת יש לתכנן היטב עוד בשלב הבנייה את כל האלמנטים של האיטום של הבית עם קבלן אשר מומחה בנושא האיטום והוא ילווה אתכם לאורך כל תהליך האיטום, החל משלב הייעוץ ועד שלב היישום האיטום על קירות וגג הבית. אין להמעיט בחשיבות של קבלן ייעוץ ואיטום מקצועי שכן איטום מקצועי לא יאפשר חדירה של מין לקירות ולגג הבית. כאשר לא נשקיע באיטום איכותי אנו חשופים לנזקים של מי גשמים אשר יחלחלו לגג וקירות הבית, ומשם הדרך לנזילות, רטיבויות קפילריות, פטריות ועוד קצרה מאוד ויהיה לנו קשה מאוד להיפתר מאותם נזקים, שלא נדבר על העלויות הגבוהות הכרוחות בכך שכוללות איתור הנזילות, תיקון הנזילות, איטום מחדש וצביעה של הקיר ולכן ישנה חשיבות גדולה לאיטום קירות וגג איכותיים.

כיצד מתבצע איטום קירות מקצועי?

במקרים רבים אנו נתקלים בבעיה שקשורה לאיטום קירות לא איכותי או כזה שדעך באיכותו עם השנים וכתוצאה מכך אנו עדים לנזילות שמתחילות להיווצר לנו על קירות הבית, בעיקר לאחר גשמים בחורף. לאחר האיתור של הנזילה ושל המקור שלה מה שעלינו לעשות כאמור הוא לבצע איטום מחדש של הקיר כאשר נוכל לעשות זאת במספר דרכים. דרך אחת היא בעזרת סולם והיא הקלה ביותר כאמור אם מדובר על בית צמוד קרקע או בית פרטי עם שתי קומות. כאשר מדובר על בניינים גבוהים יותר או גורדי שחקים שצריכים טיפול במעטפת ובקירות החיצוניים נוכל להשתמש בפתרון של סנפלינג. בעזרת סנפלינג נוכל להגיע ולטפל בכל קיר ובכל גובה בלי בעיה.

במידה ובפנינו לקבלן איטום שעובד עם סנפלינג יש לוודא כי ברשותו כל האישורים של עבודה בגובה וכי כל העובדים שלו מוסמכים לכך והציוד בו הוא משתמש לטובת הסנפלינג מאושר ובטיחותי לכך. בפעולת האיטום באמצעות שיטת הסנפלינג העובדים ירדו מן הגג לקירות הבית וכך יבצעו את התיקונים הנדרשים באמצעות חומרי האיטום הדרושים לעבודה על מנת לאטום את הקירות בצורה טובה מפני מי גשמים ורטיבויות.

איטום קירות – חומרים

איטום הקירות החיצוניים מתבצע באמצעות מגוון רב של חומרים כאשר חומר פופולרי מאוד למטרה הזו הוא הפוליסילוקסן. הפוליסילוקסן הינו חומר שקוף מסוג סילוקסן והוא כמובן נועד על מנת למנוע רטיבויות ביקורת חיצוניים. אופן הפעולה בו מיישמים את החומר הוא החדרה שלו לעומק המבנה למעשה ובכך מעניק לקיר אטימות מוחלטת. ניתן ליישם את הפוליסילוקסן באמצעות מברשת או באמצעות מדחס מיוחד והוא מתאים לקירות סופגים כמו בטון, שליכט, טיח, שפריץ צמנטי ועוד.

מה עושים במידה ויש לנו נזילה בקיר חיצוני?

במידה ואנו חושדים כי קיימת נזילה בבית ישנם שלושה שלבים שעלינו לעבוד על פיהם כאשר בראש ובראשונה עלינו לשכור שירותי קבלן שימצא את מקור הנזילה ולקלף את האיזור הרטוב לאחר שהתייבש. לאחר מכן לנקות את האיזור לאחר שהתייבש על מנת שתהיה תשתית טובה לאיטום. לאחר מכן בשלב השלישי נתחיל במלאכת האיטום כאשר יש להתאים את חומר האיטום לקיר, כמו למשל שימוש בסיקה או בחומרי איטום אחרים. לאחר מכן נמתין לייבוש של חומר האיטום שיישמנו ולאחר מכן כל שנותר הוא לצבוע את הקיר.

איטום קירות וסדקים חיצוניים בסנפלינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה