התקנת מרזבים בסנפלינג: יתרונות ומחירון 2022 במבצע

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

אחד הדברים החשובים בנושא איטום מבנים הוא ניקוז נכון של מי גשמים שמצטברים על גג המבנה. מים עומדים הם לא רק פתח למפגע תברואתי אלא במידה והאיטום אינו חדש, המים עלולים לחלחל אל המבנה וליצור רטיבויות בקירות המבנה. על מנת לנקז את המי הגשמים בצורה מיטבית מגג המבנה, עלינו להתקין מרזב שינתב את מי הגשמים מן הגג אל מקום ייעודי לכך. תפקידו של המרזב הוא לא רק ניקוז המים מן הגג אלא גם הולכת המים למקום ייעודי על מנת שלא יווצרו שלוליות של מים עומדים בקרבת המבנה או הבית שלנו שעלולים אף הם להוות מפגע תברואתי. המרזב מנקז את מי הגשמים לבור חלחול, לביוב או כל מקום ייעודי אחר שיכול לקלוט את שצף המים. ישנם סוגי שונים של מרזבים כאשר הסוג הראשון הוא מרזב פנימי שמותקן בתוך קירות המבנה וסוג נוסף של מרזב הוא חיצוני רגיל המותקן על גבי הקיר החיצוני של המבנה. המרזבים בשוק עשויים ממגוון חומרים החל מ-PVC, דרך אבץ, אלומיניום ופח מגולוון. 

התקנת מרזבים בסנפלינג

כיצד מתבצעת התקנת מרזבים בסנפלינג?

ישנן מספר דרכים להתקנת מרזבים, בסנפלינג או באמצעות פיגומים כאשר הפופולרית יותר היא באמצעות סנפלינג. הסיבה שבגינה נעדיף התקנת מרזבים בסנפלינג היא שהגלישה באמצעות סנפלינג יעילה ומהירה יותר שכן הקמת פיגומים ופירוקם יקח זמן רב, דבר שעלול לייקר את עלות העבודה שכן נזדקק ליותר פועלים לזמן רב יותר בגלל נושא הפיגומים. במידה ונבחר לבצע את העבודה בסנפלינג היא תהיה ממוקדת יותר וישר נוכל לגשת לעבודה על ידי עיגון כבלים לגג המבנה והתחלת העבודה של גלישת אנשי הסנפלינג והתקנת המרזב עצמו. בפועל יגיעו אנשי הסנפלינג בבוקר יום העבודה, יבצעו מספר פעולות שבעזרתן יוכלו להתחיל את העבודה. אותן פעולות הן חיבורים של כל הכבלים והרתמות לנקודות עגינה על גג המבנה שבעזרתן יוכלו העובדים לגלוש במורד המבנה ולהתקין את המרזב על הקיר החיצוני של המבנה. 

כיצד נבחר חברה להתקנת מרזבים בסנפלינג?

על מנת לבחור חברה להתקנת מרזבים בסנפלינג במבנה שלכם עליכם לקחת מספר דברים בחשבון. בראש ובראשונה יש לבחון בקפידה רבה ולשים דגש על נושא הבטיחות בעבודה שכן, על חברה שמבצעת עבודות כלשהן בסנפלינג עליה לבצע הכשרה לעובדים שלה בנושא עבודה בגובה. הכשרה של עבודה בגובה כוללת קורס קצר בן יומיים בו מקבלים העובדים כלים מקצועיים החל מיסודות של עבודה בגובה, הקנייה של כללי בטיחות בעבודה, לימוד טכניקות עבודה בגובה ועוד. לאחר מכן העובדים גם מתרגלים שימוש בציוד העבודה בגובה וכך מקבלים הכשרה מקצועית ראשונית. מעבר של קורס עבודה בגובה מקנה לעובד אישור מטעם משרד התמ״ת לעבוד בגובה של מעל שני מטר ועליכם לוודא כי לעובדי החברה שאתם רוצים לשכור את שירותיה יש את אישורי העבודה הללו. מעבר לכך עליכם לוודא כי לחברה יש נסיון בנושא התקנת מרזבים בסנפלינג וזו אינה חברה ללא נסיון מוכח בתחום. 

מה המחיר של התקנת מרזבים בסנפלינג?

המחירים של התקנת מרזבים בסנפלינג משתנים מחברה לחברה וכמובן גם מעבודה אחת לשנייה. המשתנים שמשפיעים על עלות העבודה הם מורכבות העבודה, גובה המבנה, כמות העובדים הנדרשת לביצוע ההתקנה ועוד. ככלל טווח המחירים של התקנת מרזב ינוע בין 4000 ש״ח ל- 6000 ש״ח כאשר המחיר עלול להגיע גם עד 7000 ש״ח במידה והעבודה מורכבת מאוד כאשר גם סוג המרזב אותו נבחר ישפיע על העלות של ההתקנה כמובן.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה