כל המידע המקיף על עבודות איטום בסנפלינג ובגובה

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

לעיתים עלינו לבצע עבודות איטום בגובה למעטפת החיצונית של הבניין שלנו כאשר זהו אינו תהליך נדיר וכל בניין צריך לבצע שיקום של המעטפת החיצונית אחת למספר שנים על מנת לשמור על תחזוקה נאותה של הקירות החיצוניים ולמנוע מצב של חדירת מי גשמים או מים שמנוקזים מהגג וכדומה. לעיתים ביצוע עבודות של איטום בגובה אינן אפשרויות באמצעות פיגומים ולכן עלינו לבחור באפשרות של עבודות איטום בגובה באמצעות שיטת הסנפלינג. 
בדרך כלל עבודות כאלה לא מתאפשרות באמצעות פיגומים כאשר מדובר בגורדי שחקים או בניין גבוה מאוד אך לעיתים שתי האופציות אפשריות עבורנו ואנו נבחר לבצע את העבודות הללו בשיטת הסנפלינג.

 עבודות איטום בסנפלינג

מחפשים חברה מקצועית המתמחה באיטום בסנפלינג? אנו שמחים לבשר לכם שהגעתם למקום הנכון! המרכז לעבודות סנפלינג מתמחים בכל סוגי העבודות בגובה כאשר אנו מבצעים את העבודות בשיטת הסנפלינג המסייעת להפחית בעשרות אחוזים את הסיכון לפגיעה כתוצאה מעבודה בגובה, מסייעת להגיע לאזורים מורכבים, מייעלת ומקצרת את זמן הפרויקט. אנו עובדים בפריסה ארצית ומתחייבים בפניכם למקצועיות ויסודיות לאורך כל הדרך. דרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר, להוזיל עלויות והלנות מפתרונות איטום המתקדמים ביותר. 

איטום בסנפלינג – על מה כל הבלאגן?

אם אתם עדיין לא יודעים כי מערכת האיטום היא אחד הדברים הכי חשובים בכל פרויקט בניה, זה הזמן להכיר את הנושא קצת לעומק. התפקיד העיקרי של מערכת האיטום ואין זה משנה מה סוג הפרויקט ומה הגובה של הוא למנוע חדירה של מים מהחוץ לחלק הפנימי של המבנה ובכך גם למנוע היווצרות של נזילות ורטיבות מהקירות החיצוניים לקירות הפנימיים. מים יכולים לעבור גם דרך הריצוף או הגג ולהגיע לאזורים שונים במבנה.

עבודות איטום בגובה – תקציר והסבר 

אין ספק כי מערכת האיטום בכל בניין בין אם מדובר בבניין מגורים של 4 קומות ובין אם בגורד שחקים של 20 קומות ומעלה היא אחד הדברים הכי חשובים. בית מלון, בית פרטי, בניין דירות או בניין משרדים תפקידה של מערכת האיטום היא להגן על המעטפת החיצונית של המבנה ולשמור על הקירות, התקרות והרצפה בחלק הפנימי שלו ולהגן עליהם מפני חדירה של מים מבחוץ. איפה הבלבול? אנשים רבים בטוחים שאיטום קשור אך ורק לגג המבנה והוא נמצא על גבי הגג עצמו אבל האמת שזה ממש לא כך. אמנם יש מערכת איטום נפרדת לגג, אבל בנוסף אליה האיטום מתחיל כבר מיסודות הבניין, דרך המעטפת שלו, הקירות ועד חיבורו לגג. מבנה שלא נאטם כמו שצריך כבר בתחילת תהליך הבניה יכול להוביל למגוון רחב של בעיות, לפגוע באיכות המבנה, להוריד מהערך הכספי שלו בטווח הארוך ואף לפגוע באיכות החיים של האנשים הנמצאים בתוך המבנה.מכיון ובעשרים השנים האחרונות החלו לבנות הן בעולם והן בישראל לגובה, עבודות האיטום הפכו מורכבות יותר ולכן יש צורך בציוד מיוחד כמו במות הרמה, ציוד סנפלינג, מנופי הרמה ועוד.

 

מה יכול לקרות אם האיטום לא מיושם כמו שצריך?

כאמור, התפקיד העיקרי של מערכת האיטום היא למנוע חדירה של מים ממעטפת המבנה לפנים המבנה. תחשבו על זה שהמים שעלולים לחדור פנימה גורמים לנזק לאט לאט וזה יכול לבוא לידי ביטוי בקילוף של הקיר, היווצרות של רטיבות שאט אט מתפשטת, היווצרות של עובש, פגיעה בברזלים שנמצאים בתוך עמודי התווך ועוד. כמעט כל חלק של המעטפת החיצונית של המבנה נאטם. גם משטחי הגג, הרצפה והקירות נאטמים. היום יש מגוון רחב של חומרים וטכנולוגיות לביצוע איטום וזה מאוד תלוי בתהליך הבניה ובסוגה.

ומה זה איטום בגובה?

איטום בגובה למעשה בא לקצר משמעותית ולחסוך לנו זמן באיטום המבנה הן אם מדובר באיטום מחדש כשבונים בניין ובין אם בתהליכי תיקון, שיקום ותחזוקה. קיימים אזורים מאוד גבוהים או אזורים צרים שכדי לטפל בהם נדרש לעשות שימוש בציוד מיוחד.

 עבודות איטום בגובה

איטום סנפלינג מה זה אומר?

איטום סנפלינג היא אחת מעבודות הגובה הנפוצות בשנים האחרונות. כלומר, האיטום מתבצע בגובה. כמובן שמקביל לביצוע עבודות איטום בסנפלינג ושיקום מערכת האיטום, ניתן גם לבצע עבודות נוספות כמו שיקום המעטפת החיצונית של המבנה, תיקון נזילות בגובה, ניקיון בגובה ועוד. התהליך מתבצע כאשר העובד אשר עובר הכשרה מיוחדת בה לומדים איך עובדים בגובה באמצעות סנפלינג על פי כל כללי הבטיחות. העובד יושב על סוג של כסא אשר תלוי באוויר וכך הוא יכול להתפנות לביצוע עבודת האיטום. איטום קירות חיצוניים, איטום חלונות או כל עבודה אחרת הקשורה לעולם האיטום והעבודות בגובה.

יתרונות איטום בסנפלינג

האלטרנטיבה השניה במקום איטום בסנפלינג ברוב המקרים היא הקמה של פיגומים. מדובר בשיטה מאוד מסובכת, שלוקחת זמן רב, תהליך יקר, ארוך ומסורבל. זו הסיבה שבשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר פרויקטים של איטום באמצעות סנפלינג ולא בעזרת פיגורמים. לכן, כאשר בוחרים לאטום בסנפלינג, התהליך חוסך המון זמן וכך אין צורך להקים פיגומים. יתרון נוסף ולא פחות חשוב בא לידי ביטוי מבחינה בטיחותית. העובד רתום עם רתמה מיוחדת לחבלים בטיחותיים ומצויד גם במנגנון לבלימת נפילות. הדבר הרבה יתר בטוח והוכח בשטח כמונע תאונות ופגיעות כתוצאה מעבודה בגובה. כמובן, שכאשר אנו בוחרים חברה מקצועית עם אנשי מקצוע בתחום הסנפלינג לביצוע עבודות איטום או שיקום מערכת האיטום בגובה, מצד אחד החברה חייבת לסבפק את כל האישורים ולהוכיח לנו שהיא פועלת לפי התקן ומצד שני עליה להיות מנוסה בכל ההיבט של תחום האיטום. מערכת איטום תקינה מבטיחה הימנעות מהיווצרות של נזילות ורטיבות בקירות הפנימיים לאורך זמן, תורמת לאיכות החיים של המבנה ואף שומרת עליו ומפחיתה את תהליכי התחזוקה לאורך השנים. יחד עם זאת, ככל שהמבנה יותר שמור ומערכת האיטום מיושמת בצורה מקצועית, הדבר משפיע על מי שנמצא בתוך הפרויקט. 

עבודות איטום בסנפלינג עלות

העלות של עבודות איטום בגובה בשיטת הסנפלינג עלולות להשתנות כמובן בין חברה אחת לשנייה ותלויה במספר הקומות, קושי העבודה ועוד מגוון רב של משתנים אחרים. ככלל איטום בגובה של קיר חיצוני יעלה לנו בין 100 ש״ח ל- 250 ש״ח כאשר תלוי מה מצבו של הקיר, סוג האיטום הנדרש וסוג הקיר. מעבר לכך יש להכניס את העלויות של עבודת הסנפלינג עצמה כאשר תצטרכו להוסיף למחיר תוספת של בין 1500 ש״ח ל-2000 ש״ח.

המחיר נקבע לרוב לפי סוג העבודה, רמת המורכבות שלה, גודל הפרויקט וסוג האיטום אותו אנו רוצים ליישם או לתקן. המחירים לאיטום בגובה נע בין 3,000-7,000 שקלים למטר עבודה.

לרוב המחיר לעבודות איטום בסנפלינג נקבע לפי שעה ונע בין 300-1,500 שקלים לשעה בהתאם למורכבות וסוג העבודה.

איטום בסנפלינג בגובה

למה צריך לשים לב לפני שבוחרים חברה לעבודות איטום בגובה בשיטת הסנפלינג?

כאשר אנו בוחרים חברה שתבצע עבורנו עבודות של איטום בגובה בסנפלינג בראש ובראשונה עלינו לבחון מספר דברים כאשר הראשון שבהם הוא האם לחברה יש עובדים שיכולים לבצע עבודות בגובה עם אישור של משרד התמ״ת. כל עבודה בגובה מעל שני מטר מצריכה אישור לעבודה בגובה ולכן עלינו לוודא את זה מראש. אנחנו במרכז לעבודות סנפלינג צברנו נסיון רב בעבודות האיטום בגובה באמצעות סנפלינג ונשמח לעזור לכם בייעוץ לגבי העבודה, עזרה בבחירת קבלן לביצוע עבודת האיטום באמצעות סנפלינג וכמובן נשמח לסייע לכם בכל שאלה בנוגע לעבודה אותה תצטרכו לעשות.

רוצים לקבל מידע נוסף על איטום בגובה? המומחים מטעם המרכז לעבודות סנפלינג ישמחו לסייע לכם בכל שאלה או בקשה, לתאם עבורכם פגישת ייעוץ עם מומחה איטום בגובה ולבנות תכנית עבודה מסודרת ומדויקת בהתאם לצרכים הקיימים בשטח. עם איטום לא מתעסקים, פונים רק למומחים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה