ניקוי חלונות גבוהים

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

אחד האתגרים הכי מורכבים בהיבט של תחזוקת בניינים גבוהים, בנייני משרדים ובנייני מגורים כאחד הוא ניקוי חיצוני של הבניין בדגש על ניקוי חלונות גבוהים. את החלונות בקומות הנמוכות אין בעיה כלל וכלל לנקות כאשר סולם גבוה או פיגום יפתרו את הבעיה אך זהו אינו פתרון מתאים לטווח ארוך. את החלונות בקומות הגבוהות כמובן לא ניתן לנקות בעזרת סולמות וכמובן שלא נשים פיגומים סביב הבניין כל כמה חודשים על מנת לנקות את החלונות והזכוכיות של הבניין. על מנת לבצע ניקיון יעיל ופשוט של החלונות צריך פתרון שנותן מענה לעבודה בגובה רב והפתרון האידיאלי עבור אותם בניינים גבוהים לניקוי החלונות הוא ניקוי באמצעות סנפלינג.

המרכז לעבודות סנפלינג

כיצד מתבצע ניקוי חלונות גבוהים באמצעות סנפלינג?

ניקוי חלונות באמצעות סנפלינג היא מלאכה מורכבת ולא כל אדם או כל חברת נקיון יכולה לבצע אותה. על מנת לעבוד בגובה ועם חבלי סנפלינג על החברה להיות בעלת רשיון לעבודה בגובה וכך גם כל העובדים שלה אשר מבצעים עבודה בגובה. יש לעבור הכשרה מיוחדת על כל הציוד ועל כל אמצעי הבטיחות שיש להשתמש בהם במהלך העבודה ורק לאחר מכן ניתן האישור לעבוד בגובה. במהלך הנקיון יורדים המנקים עם חבלים מיוחדים מגג הבניין וכך למעשה מגיעים לכל הקירות החיצוניים של המבנה וכל המקומות והפינות שלא ניתן להגיע אליהם מפנים המבנה. בעזרת מגבים מיוחדים וסבון מיוחד מנקים את החלונות עד לקבלת התוצאה המושלמת של חלון נקי ללא לכלוך וללא סימנים.

ראו גם: מחיר סנפלינג.

מדוע חשוב לנקות גם חלונות גבוהים?

ישנם אנשים אשר יאמרו כי חלונות גבוהים יכולים להישאר מלכולכים ולא צריך לנקות אותם היות ומלמטה לא ניתן לראות אותם. אך הבעיה היא שמבפנים רואים את כל הלכלוך וכאשר אנשים יבואו לבקר אותנו בבית שלנו או לקוחות חדשים יגיעו למשרד שלנו הם יראו את כל הלכלוך. בתור חברה אשר רוצה לגייס לקוחות חדשים לא נרצה שהם יראו את המשרד שלנו מלוכלך היות וזה יוצר רושם ראשוני רע מאוד ועלול לגרור מחשבות שליליות עלינו, על המשרד שלנו ועל הדרך בה אנו מתנהלים.

לכן, חשוב מאוד שנקפיד על משרד נקי, שכן הוא משדר מקצועיות ושאיפה לשלמות עבור הלקוחות שלנו. אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי לכן לברר לפני שאתם שוכרים משרד עבור החברה שלכם בבניין משרדים גבוה הוא איך ואחת לכמה זמן מתבצע ניקוי החלונות הגבוהים בבניין.

עבורכם, זה יהיה סימן של התנהלות האחזקה בבניין וכך תוכלו ללמוד על רמת התחזוקה והנקיון בבניין המשרדים הזה ואם אתם רוצים ששם יהיה המשרד שלכם. כנראה שאם יגידו לכם שלא מתבצע ניקוי חלונות תדיר זה זימן עבורכם על רמת תחזוקה ירודה ואם יאמרו לכם שמתבצע ניקוי חלונות גבוהים אחת לכל כמה חודשים ייתכן וזהו המקום בו אתם רוצים לשכור משרד. לסיכום, ניקיון חלונות בבניינים גדולים הוא אתגר גדול כפי שציינו אך בהחלט כזה שניתן להתגבר עליו בדרכים מקצועיות. וודאו כי החברה אותה אתם שוכרים למלאכה הזו משתמשת בציוד הבטיחות המתאים ועברה הכשרה של עבודה בגובה וכמו כן שיש לה את כל האישורים המתאימים לכך. מומלץ בהחלט לבצע ניקוי חלונות בבניינים גבוהים אחת למספר חודשים שכן אם נזניח את החלונות החיצוניים לזמן רב, מלאכת הניקיון תהיה ארוכה יותר וקשה יותר בהתאם בעוד תחזוקה שוטפת של החלונות החיצוניים עלולה לחסוך לנו בהיבט הזה כסף רב.

ראו גם: איטום קירות וסדקים חיצוניים בסנפלינג, סנפלינג במרכז.

ניקוי חלונות גבוהים

ניקוי חלונות בגובה הוא אחד השירותים הפופולארים בשנים האחרונות, בעיקר משום שהחלו לבנות לגבהים גבוהים. ברגע שהבניין נקי מבחוץ, קרני השמש חודרות בקלות ומאפשרות להנות מאור טבעי וכך כך להוזיל משמעותית את עלות צריכת החשמל. מחקרים מראים כי אור טבעי מעודד פרודקטיביות ועדיף בהרבה על אור מלאכותי.

היום בישראל יש בנייני מגורים של עשרות קומות ובנייני משרדים בהם משלבים משרדי הייטק, משרדי שיווק ופרסום, משרדים המיועדים לחללי עבודה משותפים ובתוכם גם מרכזי קניות. דוגמא מובהקת אותה כולנו מכירים לסגנון בניה זה שהחל לפני שני עשורים בערך הוא מתחם עזריאלי המפורסם המשלב בנייני משרדים לצד מרכז קניות מתקדם ואיכותי בו מסעדות יוקרה, חנויות, ג‘ימבורי ומשחקים לילדים, אירועים, הופעות ועוד.

אותם מבנים נבנים בטכנולוגיות בניה מתקדמות בערים הגדולות בישראל כמו תל אביב, גבעתיים, רחובות, ראשון לציון, באר שבע, אשדוד ועוד. הבניה בעידן המודרני מאופיינת בשימוש בחיפויי אלומיניום וחלונות זכוכית הן במטרה לנצל את האור הטבעי שנכנס ישירות מבחוץ אל הפנים, מה שעוזר מצד אחד לחסוך בעלויות האנרגיות של המבנה ומצד שני מעניק לו מראה ייחודי ויוצא דופן בשל המראה היוקרתי של הזכוכית. את אותם חלונות יש לנקות אחת לכמה זמן הן בכדי לשמור עליהם מבחינת תחזוקה שוטפת והן בכדי שיהיו נקיים. כידוע, משרד נקי מייצג מקצועיות ויסודיות הן עבור העובדים והן עבור הלקוחות והספקים שמגיעים מבחוץ. כשאנו נמצאים בחלל שהוא נקי הן מבפנים והן מבחוץ זה נעים לנו והופך את השהייה במקום להרבה יותר כייפית ונינוחה לעומת חלל מבולגן ומלוכלך.

ניקוי חלונות בגובה – איך זה מתבצע?

ניקוי חלונות בגובה מתבצע באמצעות סנפלינג, רתמות ואביזרי בטיחות נוספים. למעשה, לקחו את החוויה של טיפוס בסנפלינג בטבע לעולם הבניה והשיפוצים והפכו אותו ליעיל, מקצועי ובטוח הרבה יותר בהשוואה לעבר.

העובד, לפעמים יותר מעובד אחד, תלוי כמובן לאיזה גובה אנחנו רוצים להגיע ומה גודל הבניין, מתיישבים על סוג של כסא המחובר לרתמות וחבלים. הרתמול הללו מאפשרות לעובד להגיע לגובה עצום וכך בצורה יסודית לנקות את החלונות של המבנה, שלב אחר שלב.  את בעל המקצוע שעבר הכשרה מסודרת לביצוע עבודות בגובה מחברים אל חבלים היישר מגג הבניין. שיטת ניקוי זו מאפשרת לקצר את זמן העבודה, לייעל תהליכים ומסייעת לעובד לעבור בקלות בין החלונות של המבנה. שיטה זו מעולה לכל סוג של בניין בכל גובה בין אם זה בניין של 40 קומות, 30 קומות או 20 קומות זה לא משנה.

יתרונות השיטה

  1. גלישה לכל חלון בנפרד
  2. ניקיון יסודי ויעיל משום שזה מתבצע באופן ידני
  3. חסכון בזמן
  4. חסכון בעלויות
  5. תוצאה המחזיקה לאורך זמן

איך בוחרים חברה לביצוע ניקיון חלונות בגובה?

ראשית כל חשוב לוודא כי החברה בה אתם בוחרים מקפידה לבצע לעובדיה. הכשרות ופועלת לפי התקנים בהתאם להנחיות של משרד התמ“ת. בנוסף, חשוב לוודא שהחברה אכן זמינה ומתאימה את עצמה ללוחות הזמנים שלכם. ניסיון, מקצועיות, ותק ומחיר הגון הם קריטריונים נוספים ששווה לשקול בתהליך הבחירה.

מעוניינים בביצוע ניקוי חלונות בגובה? המרכז לעבודות סנפלינג מספק מגוון של שירותים לרבות ניקוי חלונות בגובה, תיקון אריחים, שיקום מערכות איטום בגגות, חלונות וקירות חיצוניים, הרחקת יונים ועוד. אנו עובדים על פי התקן והחוקים המחמירים של משרד התמ“ת ומתחייבים לניקיון יסודי וברמה הגובהה ביותר. דרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר ולהוזיל עלויות בצורה ניכרת. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם בכל שאלה.

ניקוי חלונות גבוהים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה