צביעת קירות חיצוניים בסנפלינג – איך זה עובד?

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

צביעת קירות חיצוניים בסנפלינג הפכה להיות אחת השיטות המועדפות ביותר לצביעת קירות חיצוניים ומעטפת של מבנים כאשר השיטה טומנת בחובה יתרונות רבים. בארץ קיימים מבנים שנבנו לפני שנים רבות ולכן אחת למספר שנים כל מבנה צריך לבצע עבודת שיקום על המעטפת החיצונית שלו. עבודות השיקום הללו כוללות מספר אלמנטים כאשר לעיתים יש לבצע עבודות על אספקטים פונקציונליים יותר כמו האיטום של המבנה שלעיתים מתבלה עם השנים ולעיתים העבודות של שיקום המעטפת מתרכזות באלמנטים קוסמטיים יותר כמו למשל תיקון אריחים והדבקתם מחדש על גבי הקירות החיצוניים או צביעה של הקירות החיצוניים של המבנה. 

צביעת קירות חיצוניים בסנפלינג

כיצד נוכל לבצע צביעה של הקירות החיצוניים?

ישנן מגוון רב של שיטות בהן ניתן לבצע צביעה של הקירות החיצוניים כאשר במידה ומדובר בבית צמוד קרקע נוכל להשתמש בסולם על מנת לבצע את העבודה אך במידה ומדובר על בניין מגורים בו מספר קומות יהיה עלינו להשתמש באחת משתי שיטות הנהוגות בעולם הבניה כאשר האחת היא באמצעות פיגומים והשנייה היא צביעת קירות חיצוניים בסנפלינג. כאשר אנו בוחרים בשיטת הסנפלינג לביצוע צביעת הקירות החיצוניים ושיקום אסתטי של מעטפת הבניין שלנו אנו מבטיחים לעצמנו עבודה מדוייקת יותר אך בעיקר עבודה מהירה יותר שלעיתים יכולה להיגמר תוך יום עבודה אחד בלבד, זאת במידה ומדובר בצוות סנפלינג מקצועי. אותה עבודה באמצעות פיגומים תיקח כפול זמן היות ויש לקחת בחשבון את משך הרכבת ופירוק הפיגומים. 

ראו גם: איטום קירות חיצוניים בסנפלינג

מהם היתרונות של צביעת קירות חיצוניים בסנפלינג?

אנחנו במרכז לעבודות סנפלינג חושבים שצביעת קירות חיצוניים בסנפלינג טומנת בחובה הרבה מאוד יתרונות אך היתרון המרכזי הוא עבודה נקייה ואסתטית יותר שכן אין צורך ליצור מעטפת פיגומים סביב הבניין שלכם על מנת לבצע עבודות מעטפת שכן אתם יכולים לבצע אותם באמצעות סנפלינג מבלי לכער את הבניין במהלך העבודות. 

מעבר לכך עבודה בשיטת הסנפלינג היא בטוחה יותר מהרבה מאוד בחינות. ראשית קודם כל הקמת פיגומים סביב הבניין שלכם מושכת את תשומת ליבם של גנבים שכן באמצעותם קל יותר לפרוץ לדירות ולכן אנו נעדיף להימנע מהקמה של פיגומים סביב הבניין שלנו בכדי שלא לעשות את חייהם של הפורצים קלים יותר. מעבר לכך עבודה עם פיגומים יכולה לגרום נזק למעטפת הבניין שכן הקמה ופירוק יכולים ליצור נזק לחלונות למשל או לפרופילי האלומיניום של החלונות הבניין שלנו ואף לקירות החיצוניים לאחר גמר העבודה. עבודה באמצעות סנפלינג תשמור על כל החלק החיצוני של הבניין שלנו ללא רבב משום שזוהי עבודה מאוד עדינה וללא כלים כבדים כמו עבודה עם פיגומים שבה מעורבים הרבה מאוד לוחות עץ ועמודי ברזל.

 

מה המחיר של צביעת קירות חיצוניים בסנפלינג?

המחיר של צביעת קירות חיצוניים בסנפלינג תלוי במגוון רב של משתנים כמו למשל מספר שכבות הצבע אותם אנו רוצים ליישם, מורכבות העבודה, גובה המבנה שאותו אנו רוצים לצבוע ועוד מגוון משתנים אחרים. טווח המחירים של צביעת המבנה ינוע בין 50 ש״ח לבין 150 ש״ח למ״ר כאשר מה שיכריע את העלות המדוייקת הוא סוג הצבע וכמות השכבות אותן נרצה ליישם על גבי המבנה. מעבר לכך עלינו לשים לב שעלות הגלישה של הסנפלינג תעלה לנו בין 1000 ש״ח ל- 2000 ש״ח. אנחנו במרכב לעבודות סנפלינג מקפידים על עבודת צבע איכותית כאשר אנו עובדים בשלבים מוקפדים שיעזרו לצבע להיספג במבנה בצורה איכותית בכדי לקבל תוצאה טובה לעבודה אותה אנו מבצעים.

צביעת קירות חיצוניים יכולה להיות משימה מאתגרת, במיוחד כשמדובר באזורים שקשה להגיע אליהם. סנפלינג, או שימוש בחבלים ורתמות כדי לגשת למשטחים מוגבהים, היא טכניקה שצברה פופולריות בקרב ציירים מקצועיים. זה מאפשר להם לצבוע ביעילות גם את הבניינים הגבוהים ביותר בדיוק ובבטיחות. אם אתה שוקל לצבוע את הקירות החיצוניים שלך בסנפלינג, הנה חמישה טיפים חיוניים שיעזרו לך לשלוט באמנות זו.

הזמנת מומחים

כשמדובר בסנפלינג וצביעה בגובה, חשוב להזמין אנשי סנפלינג מומחים בעלי הכישורים והניסיון הדרושים. חפשו אנשי מקצוע המתמחים בצביעת קירות חיצוניים בטכניקות סנפלינג. המומחיות שלהם תבטיח שהעבודה תתבצע ביעילות, בטוחה ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. העסקת מומחים תחסוך לך זמן ומאמץ תוך הבטחת תוצאות יוצאות דופן

התייעצות עם איש מקצוע

לפני שמתחילים כל פרויקט צביעה, חשוב להתייעץ עם צייר מקצועי בעל ניסיון בסנפלינג. הם יכולים להדריך אותך בתהליך, לייעץ לך לגבי הציוד והחומרים הנכונים ולעזור לך לתכנן את הפרויקט בצורה יעילה. המומחיות שלהם תבטיח לכם הבנה ברורה של הדרישות והאתגרים הכרוכים בצביעת קירות חיצוניים בסנפלינג

בטיחות ראשונה

כאשר עובדים בגובה, הבטיחות תמיד צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. ודא שכל אמצעי הבטיחות הדרושים קיימים לפני תחילת תהליך הצביעה. זה כולל שימוש בציוד בטיחות מתאים כגון קסדות, רתמות וחבלים. בדוק באופן קבוע את הציוד לאיתור סימני בלאי והחלף אותם במידת הצורך. בנוסף, ודא שאזור העבודה נקי מכל סכנות פוטנציאליות לפני תחילת תהליך הצביעה

הכנה נכונה של פני השטח

לפני צביעת הקירות החיצוניים בסנפלינג, חיוני להכין את המשטח כראוי. זה כולל ניקוי יסודי של הקירות כדי להסיר לכלוך, אבק או צבע רופף. ייתכן שתצטרך גם לתקן סדקים או נזקים כדי להבטיח משטח חלק ואחיד. הכנה נכונה של פני השטח לא רק תשפר את מראה הקירות הצבועים אלא גם תגדיל את אורך החיים של עבודת הצבע

בחירת הצבע הנכון

בחירת הצבע הנכון היא חיונית להשגת גימור ארוך טווח ומושך חזותית. בצביעת קירות חיצוניים בסנפלינג, בחרו בצבעים איכותיים שנוסחו במיוחד לשימוש חיצוני. צבעים אלו נועדו לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים, להתנגד לדהייה ולספק כיסוי מעולה. התייעצו עם צבעי מקצועי או מומחה צבע שיעזור לכם לבחור את הצבע המתאים ביותר לפרויקט שלכם

סיכום

לסיכום, צביעת קירות חיצוניים בסנפלינג יכולה להיות משימה מאתגרת, אך עם הידע וההכנה הנכונים זו יכולה להיות חוויה מתגמלת. על ידי ביצוע חמשת העצות הללו, תוכלו להבטיח פרויקט צביעה מוצלח שישפר את היופי ואריכות החיים של המבנה החיצוני שלכם.

על ידי ביצוע טיפים אלו והשקעת זמן ומאמץ בפרויקט צביעת הקירות החיצוניים בסנפלינג, תוכלו להבטיח תוצאה יפה ועמידה שתשפר את המשיכה והערך האסתטי של הנכס שלכם.

יכול לעניין אותך גם: ניקוי חלונות בגובה בבניין משרדים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה