רשתות נגד יונים

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

 

רשתות נגד יוניםיונים מהוות מאז ומתמיד מטרד, בזה שהן מפיצות מחלות מרעישות וגורמות לנזק רב, ולכן לכל אורך ההיסטוריה חיפשו דרכים שונות, על מנת להיפטר מהן בצורה פשוטה. אם בעבר הרחוק מאד היו משתמשים בדחליל, שירחיק ציפורים שונות, כיום ניתן לראות כי ישנן שיטות פשוטות וקלות הרבה יותר. אחת השיטות היותר מקובלות היא רשתות נגד יונים יותר מהשיטות האחרות של דוקרנים או דחלילים. במאמר זה נדבר מדוע צריך להרחיק יונים? מה ההבדל בין רשתות לדוקרנים, כמו כן נספר את כל המידע, הנוגע להתקנה של רשתות שונות, אז בואו קדימה נצלול אל סוגי הרשתות השונות.

למה צריך להרחיק יונים?

כאשר מדברים על הרחקת יונים מדברים על מספר הפרעות עיקריות:

לכלוך רב– היונים עושות לכלוך רב במיוחד, כמו בניית קן מלכלך  או צואה, שיש לה ריח לא נעים בכלל

העברת מחלות– היונה ידועה כשמפיצת מחלות, ולכן כדאי לדאוג שהיא לא תהיה באזור.

מה ההבדל בין רשתות לדוקרנים?

כאשר מדברים על רשתות ליונים, מדברים רשת מחוטי ניילון או מחומר אחר שנתמכת על רשת, וגורמת ליונים לא להגיע. הרשת מתאימה למקומות, המעוניינים שיונים לא יחדרו אל תוך המקום, אבל עדיין שתהיה תחלופה של אוויר.

כמו כן ניתן להתקין רשתות גם במקומות גדולים, כאשר עבודה עם דוקרנים שהיא עבודה לא פשוטה, ומצריכה הרבה דוקרנים כדי לכסות שטח נרחב במיוחד. לכן ניתן לראות כי רשתות נגד יונים הם אכן מבצעות את המטרה שלהן, כמו כן אמנם הדוקרנים עולים מעט, ולכן הם עדיפים על ידי הרבה אנשים. אך הדוקרנים התגלו כפתרון לא ממש יעיל כי היונים הן חיות עקשניות, שלא מוותרות בקלות, והן מתרגלות לאי נוחות, ומקננות על אף שהן נמצאות מסביב.

איך בוחרים רשת להרחקת יונים?

כאשר בוחרים את הרשת להרחקת היונים ניתן לראות כי קיימות רשתות רבות עם הבדל שונים:

  • הגודל– ישנם רשתות המגיעות בגדלים שונים, ויש לבחור את הגודל הרצוי.

 

  • צבעים– ישנם רשתות הקיימות במגוון רחב של צבעים, ויש רשת שקופה בלתי ניראת.
  • חומר– סוג החומר ממנו הרשת עשויה הוא חשוב במיוחד, שישנם רשתות שעשויות מניילון ואחרת מפוליסטירן.

 

  • איכות– ישנם רשתות פשוטות, שאינן עמידות, ויש רשתות איכותיות וחזקות שאף מגינות מקרינת השמש ומחמצון. מלבד סוגי הרשת יש את המסגרת לרשת מחוטי ניילון, כבל פלדה, מתכת, ועוד, אבל גם אם תבחרו את הכל נכון עדיין גם הרשת האיכותית ביותר לא תהיה יעילה אם היא לא תתוקן, כראוי.

מרחיק יונים מקצועי ידע להתאים לכם את סוג הרשת המתאימה ביותר, לכן חשוב מאד לדעת כי לבחירת המתקין היעיל ואמין, שיש בידו את כל סוגי הרשתות האפשריות הוא זה שידע להתאים לכם את הפתרון הטוב ביותר לבעיית היונים ממנה אתם סובלים.

חשוב מאד שתקפידו על הכללים הבאים כאשר אתם בוחרים מתקין שכזה:

  • מקצועיות
  • ניסיון
  • ציוד איכותי
  • רישיון לעבודה בגובה

רק הוא יכול לגרום לכם להיפטר מבעיית היונים המטרידה שלכם אחת ותמיד.

 

מי מבצע את התקנת הרשתות?

רק מדביר מוסמך או מומחה להרחקת יונים רשאי להתקין רשתות נגד יונים עליכם להקפיד שיהיה זה מתקין ייעודי, שמתמחה גם  בעבודות בגובה, משום שיתכן כי תזמינו בעל מקצוע, שאין לו את הידע הכישורים ואף הציוד הדרוש והוא לא יוכל לבצע לכם את העבודה. ולכן קיימת חשיבות רבה לברר מראש אם מרחיק היונים או המדביר שיש לו אישור לעבודה בגובה ואת הציוד המתאים.

 

 

רשתות נגד יונים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה