כל כמה זמן צריך לנקות חלונות בגובה?

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

ניקוי חלונות בגובה דורש תכנון קפדני, ציוד מיוחד ואנשי מקצוע מיומנים על מנת להבטיח תהליך בטוח ויעיל. ניקוי עצמאי ייקח לכם המון זמן וברוב המקרים גם לא תגיעו לכל המקומות, אך אם אתם מזמינים ניקוי מקצועי, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שתקבלו ניקיון איכותי. נשאלת השאלה, כל כמה זמן יש לבצע ניקוי חלונות בגובה? במאמר הבא נדבר על מקרים בהם כדאי להיעזר בניקוי מקצועי וכל כמה זמן.

מהו ניקוי חלונות בגובה?

רוב תושבי ישראל מתגוררים בבניינים, כאשר הבניינים שנבנים כיום הינם גבוהים במיוחד ולא מאפשרים ניקוי פשוט ונוח של החלונות.

על מנת לבצע ניקוי חלונות בגובה, יש ליצור קשר עם חברה שמבצעת ניקוי כזה באמצעות ציוד סנפלינג המאפשר הגעה לחלק החיצוני של החלונות וניקוי שלהם גם בדירות הגבוהות של הבניין.

מה היתרונות של ניקוי בגובה באמצעות סנפלינג?

לניקוי בגובה באמצעות סנפלינג יש המון יתרונות. מדובר בפעולה המתבצעת ביעילות של זמן ועבודה. באמצעות הסנפלינג ניתן להגיע לכל חלון וחלון, גם אם מדובר על חלון קטן שיש לו סורגים מאתגרים או שהוא נמצא באזור מאתגר בחלק החיצוני של הבניין.

כמו כן, מדובר על מנקים בעלי רישיון לסנפלינג שמבצעים את העבודה בבטיחות ובתקני העבודה והציוד הטובים והמחמירים ביותר.

איך מתבצע ניקוי חלונות בגובה?

ניקוי חלונות בגובה לבניינים ומשרדים מתבצע על ידי מנקים ייחודיים שיש להם רישיון לעבוד עם סנפלינג.

מנקים אלו עולים לאזור הגג עם ציוד הניקיון, רותמים עצמם בחבלי הסנפלינג ויורדים איתם לאורך הבניין כאשר הם עוצרים לניקוי החלונות הרלוונטיים.

הניקוי מתבצע באופן שיטתי עם חומר ניקוי וציוד ניקיון שמוצמד לחבלים ומאפשר שימוש בהם בעת הירידה.

ציוד הניקוי מתבצע עם מכונה ייחודית לניקוי בלחץ מים אשר מסירה כל לכלוך שעשוי להיות קשוח להסרה. המנקה מנווט את עצמו אל האזורים שיש לנקות ומבצע זאת ביסודיות, עד שהוא מגיע אל סיום החלונות וגולש עם הסנפלינג למטה.

באילו מקרים כדאי לבצע ניקוי חלונות בגובה?

ניקוי חלונות בגובה כדאי לבצע כשאין לכם יכולת להגיע אל הצד החיצוני של החלונות שלכם. כמו כן, אם אתם מתגוררים בשכונה שיש בה המון אבק ופיח באוויר, אין ספק שתזדקקו לניקוי כזה.

בניקוי מהסוג הזה, המנקה מבצע תכנון מדויק של האזורים שאליהם יגיע במהלך הניקוי. בגלל שמדובר בסנפלינג, קיימת למנקה גמישות רבה בהגעה לאזורים קטנים שלא ניתן להגיע אליהם בדרך אחרת.

בשל כך, מדובר בניקוי מאוד יעיל והוא בהחלט שירות מעולה ששווה להשקיע בו.

כל כמה זמן כדאי לבצע ניקוי חלונות בגובה?

ניקוי חלונות בגובה עם חברת נקי בלחץ מומלץ לבצע אחת לשנה לפחות ואם אתם גרים באזור מאוד מפויח או כזה שנמצא קרוב לאתר בנייה, מומלץ להזמין אותם בתדירות יותר גבוהה של 2-3 פעמים בשנה.

בניקוי כזה המנקה יגיע לאזורים שאתם לא מגיעים אליהם לבד. לא מדובר על החלק הפנימי שאותו קל לכם לנקות, אלא החלק החיצוני הכולל את החלונות וגם את זכוכיות המעקה במרפסות.

ברוב הפעמים המנקים לא יוזמנו עבור חלון אחד, אלא עבור בניין שלם. בדרך זו, כל החלונות של כל דיירי הבניין מתנקים בצורה יסודית בפעם אחת.

לסיכום, אם ניסיתם לנקות את החלק החיצוני של החלונות שלכם ללא הצלחה, אל תתייאשו מהסיבה שיש לכך פתרון.

ניתן להזמין במחיר הוגן מנקה חלונות עם סנפלינג פעם עד פעמיים בשנה ולדאוג שהחלונות שלכם יהיו נקיים ולא יצברו פיח ואבק.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה