ניקוי חלונות בגובה בבניין משרדים | פתרונות ניקוי בגובה

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

ניקוי חלונות בגובה

כיום בנוף הערים אנו רואים יותר ויותר גורדי שחקים כאשר מה שמאפיין את סגנון הבנייה של אותם גורדי שחקים הוא שהחלק החיצוני שלהם אינו עשוי הבטון אלא מעטפת עשויה מפרופיל אלומיניום ולוחות זכוכית. אין ספק שהמעבר לעבודה עם קירות חיצוניים מזכוכית תורמת רבות עיקר לעיצוב ולניראות של המבנה כאשר ישנם גם מספר יתרונות טכנולוגיים שפותחו עם השנים כמו ייצור חשמל באמצעות אותם חלונות לצד יתרונות פרקטיים כמו העובדה שיותר אור טבעי נכנס בחלון זכוכית מאשר בחלון קטן. אך מאידך חלונות מזכוכית ופרופילי אלומיניום מביאים איתם גם לא מעט אתגרים כמו למשל החלפת זכוכית שנשברת או ניקיון החלונות. עבור בעיות כאלה בדיוק קמו חברות שמספקות פתרונות ניקוי בגובה ופתרונות החלפת זכוכיות שנשברו ואפילו ביצוע עבודות איטום.

מחפשים חברה מקצועית לביצוע ניקוי חלונות בבניין משרדים? אנו שמחים לבשר לכם שהגעתם בדיוק למקום הנכון! צוות המומחים מטעם המרכז לעבודות סנפלינג ישמחו לסייע לכם ולייעץ לכם שלב אחר שלב עד לעבודת ביצוע שהיא לא פחות ממושלמת. אנו עושים שימוש במכשור ובציוד המתקדם ביותר לניקוי חלונות בגובה, עובדים עם עובדים מקצועיים אשר עברו הכשרות לעבודה בגובה ולביצוע ניקוי חלונות בבנייני משרדים כך שהעבודה מתבצעת ביעילות, מקצועיות ויסודיות. דרכנו תוכלו להוזיל עלויות, לחסוך זמן יקר ולהנות מחלונות נקיים ויפים לאורך זמן. 

מדוע צריך לבצע ניקוי חלונות בבניין משרדים?

גם בעולם וגם בישראל הבינו את היתרונות הרבים הקיימיים בבניה בגובה. אנו עדים למרכזי קניות, קניונים ומשרדים הנמצאים בתוך גורדי שחקים המיועדים לחללי עבודה משותפים

אותם מבנים נבנים בטכנולוגיות בניה מתקדמות בערים הגדולות בישראל. הבניה בשנות האלפיים מאופיינת בשימוש בחיפויי אלומיניום וחלונות זכוכית גם בכדי שנוכל לנצל את האור הטבעי שנכנס ישירות מהחלק החיצוני של המבנה פנימה וגם לחסוך בעלויות הבניה. יש גם סיבה עיצובית לבניה הזו, שכן השילוב המרהיב בין האלומיניום המודרני לזכוכית היוקרתית מעניק למבנה מראה ייחודי ויוצא דופן שלא ניתן להתעלם ממנו. העניין הוא שאת החלונות יש לנקות אחת לכמה חודשים כדי לשמור עליהם בהיבט של תחזוקה ובהיבט של ניקיון. 

ניקוי חלונות בבניין משרדים

פתרונות ניקוי חלונות בגובה – איך זה נעשה בפועל?

ניקוי חלונות בגובה מתבצע באמצעות סנפלינג, רתמות ואביזרי בטיחות נוספים בהם עושים שימוש עובדים המתמחים בעבודה בגובה.

העובד, או העובדים תלוי ברמת המורכבות של העבודה ותלוי מה גודל המבנה, מתיישבים על סוג של כסא המחובר לרתמות וחבלים. אותן רתמות מספקות לעובדים אופציה לבצע את הניקיון בצורה יסודית, בשלבים ולהגיע אפילו למקומות מאוד מורכבים עם רמת נגישות נמוכה.

אז על מנת לתת פתרונות ניקוי בגובה לבניינים וגורדי שחקים קמו חברות שמבצעות עבודות סנפלינג שהופכות את מלאכת הניקוי לקלה הרבה יותר. בניינים רבים צוברים אבק, חול, לכלוך, לעתים דם של ציפורים שנתקעו בבניין שאותם יש לנקות אחת לזמן מה. 

 

זהו בדרך כלל תפקידם של עובדי הנקיון אך אותם עובדי הנקיון לא יכולים לצאת מהחלון ולנקות את כלל החלונות במקרה הזה ולשם כך בדיוק קיימות עבודות סנפלינג. אנשי הסנפלינג מקבעים מעלית שתרד לאורך כל גובהו של הבניין מהגג ועד קומת הקרקע ועליה אנשים שידאגו לניקוי החלונות. המעלית כאמור מעוגנת לגג הבניין והעובדים גם הם מעוגנים ומחויבים כמובן להשתמש בכל ציוד הבטיחות המסופק להם. 
אנחנו במרכז לעבודות סנפלינג מתמחים בפתרונות ניקוי בגובה וכבר ביצענו מאות רבות של עבודות ניקוי שכאלה שעזרו לנו לצבור נסיון רב בתחום. אותו נסיון שצברנו עוזר לנו לבצע את עבודת הניקוי בגובה בצורה יסודית ומעמיקה כאשר אנו שמים דגש על כל כללי הבטיחות ודואגים לסיים את עבודת הנקיון בהקדם האפשרי ולהשאיר אתכם מרוצים עד לנקיון התקופתי הבא שלכם.

ראו גם: עבודות סנפלינג מחיר

ניקוי חלונות בגובה יתרונות

לניקוי חלונות בבנייני משרדים יש כמה יתרונות מרכזיים. היתרון הראשון הוא החסכון בזמן. ברגע שאנו נעזרים בצוות מקצועי המתמחה בעבודות בגובה בשיטת סנפלינג, תהליך הניקיון נעשה בצורה הרבה יותר מהירה. בנוסף, יש צורך בפחות אנשים וכך גם אנו חוסכים בכוח אדם. מבחינת מורכבות העבודה, הרבה יותר קל לצוות הפועלים להגיע לכל מיני אזורים מורכבים וזה כמובן יתרון נוסף ששוב משפיע על קיצור תהליכים. יחד עם זאת, בשיטה זו החלונות יוצאים נקיים ומבריקים. יש כל מיני שיטות לבצע ניקוי חלונות בגובה החל משיטת הסנפלינג, דרך ניקיון חלונות בשיטת במות הרמה, אוסמוזה הפוכה, סולמות ועוד. לפני שבוחרים חברה מקצועית לביצוע ניקוי חלונות בבניין משרדים חשוב לוודא שיש התאמה בין סוג העבודה לציוד שיש לחברה, שלחברה יש את כל האישורים לביצוע עבודות בגובה והיא פועלת על פי התקן ועל פי כל חוקי העבודה בגובה. מדובר בעבודה מורכבת שיכולה להיות מאוד מסוכנת ולכן אסור להתפשר על נושא הבטיחות של העובדים.

https://www.youtube.com/watch?v=iCAOxC-Z4bQ

על מה לשים דגש בבחירת חברת סנפלינג לביצוע עבודות ניקוי בגובה?

כאשר אנו בוחרים חברה שמציעה פתרונות ניקוי בגובה באמצעות סנפלינג עלינו לשים דגש על מספר דברים חשובים. קודם כל זוהי עבודה בגובה ועל פי החוק במדינת ישראל כל מי שעובד בגובה מעל שני מטר מחוייב לעבוד הכשרה של עבודה בגובה ולהחזיק באישור מטעם משרד התמ״ת של עבודה בגובה. לאחר שוידאנו שלאותה חברה יש את כל האישורים המתאימים כדאי לברר על הנסיון של החברה בפתרונות ניקוי בגובה ולברר אילו פרויקטים הם כבר ביצעו בעבר. מעבר לכך מומלץ לוודא כי החברה עובדת בסטנדרטים מחמירים של בטיחות והעובדים שלה משתמשים בציוד בטיחות המאפשר להם עבודה בטוחה ללא כל סיכון לפגיעה ברכוש או בנפש. מעבר לכך מומלץ לבחון גם את נושא הכיסוי הביטוחי במקרה של פגיעה ברכוש או במפגש בדגש על ביטוח צד ג׳. 

ראו גם: עבודות אינסטלציה בגובה

מה המחיר של פתרונות ניקוי בגובה בבניין משרדים?

המחיר של כל פתרונות הניקוי בגובה משתנה בהתאם לבניין עצמו ומספר פרמטרים אחרים הקשורים בו כמו למשל גובה הבניין אותו תדרשו לנקות מבחוץ, כמה קשה להגיע לכל הנקודות במעטפת החיצונית של הבניין, כלומר אם יש נישות כאלה ואחרות וכמובן יהיה גם תלוי במספר העובדים שיגלשו באמצעות הסנפלינג ועוד. המחיר של נקיון חלונות חיצוניים בסנפלינג ינוע בין 2500 ש״ח לבין 4000 ש״ח כאשר ההפרש בין הטווח התחתון לטווח העליון ינוע בהתאם לאותם פרמטרים שהזכרנו קודם לכם.

כאשר אנו גרים בבניין גבוה או המשרד שלנו נמצא בקומה גבוהה של גורד שחקים, מלאכת נקיון החלונות החיצוניים היא כמעט ובלתי אפשרית ברוב המקרים ובלתי אפשרית לגמרי במקרים בהם החלון לא נפתח אפילו קצת. במקרים כאלה אי אפשר להגיד למנקים שלנו שאנו רוצים שהיום הם יתמקדו בניקוי חיצוני של החלונות היות וגם כפי שציינו זוהי מלאכה בלתי אפשרית מתוך הדירה או המשרד וגם לאור העובדה שפשוט אין להם את הכלים ואין להם את האישור לעבודה בגובה רב. ניקוי חלונות בסנפלינג הוא מלאכה מאוד מורכבת כאשר המנקים לא רק לוקחים סיכון רב אלא שגם עליהם לבצע נקיון מדוייק ואיכותי שכן זוהי אינה מלאכה שעושים כל יום אלא רק אחת למספר שבועות או חודשים.

לכן, על המנקים לעבור הכשרה מיוחדת של עבודה בגובה ולפני שאתם שוכרים את שירותיה של חברת הניקוי חלונות בסנפלינג עליכם לוודא כי עובדיה מוכשרים לעבודה וגובה ומשתמשים בציוד בטיחות מתאים. ניקוי חלונות בסנפלינג על ידי חברה שעוסקת במלאכה זו בצורה שוטפת חוסך לכם זמן רב וכסף רב שכן חברה שמתעסקת במלאכה זו באופן שוטף ובתדירות גבוהה תסיים אותה תוך זמן קצר יותר מאשר המנקים שלכם או כל פתרון אחר.

מתי יש צורך בניקוי חלונות בסנפלינג?

אז כפי שכבר ציינו בגורדי שחקים רבים כלל אין גישה לחלק החיצוני של החלון. על אותו חלק חיצוני של החלון מצטבר לכלוך רב, החל מחול והאבק ועד שכבה עבה של חול לעיתים, במיוחד באקלים כמו שאנו חיים בו לאחר מעבר של מספר ימי אובך או לאחר גשם ואובך. התוצאה היא שלאחר אירועים שכאלה החלון נראה רע לכל מי שמביט בו מבפנים, בין אם מקרוב ובין אם ממרחק רב. בתור בעלי משרד הדבר האחרון שאנו רוצים הוא לשדר שמקום העבודה שלנו מלוכלך. בדיוק כמו שאנחנו רוצים לראות את הלובי שלנו נקי ואת השירותים שלנו נקיים כך גם נרצה שהחלונות שלנו יהיו נקיים לגמרי. הדבר בראש ובראשונה יוצר רושם חיובי אצל הלקוחות שלנו, שרואים שאנו מתייחסים לכל הפרטים, מקטן ועד גדול, אך גם נותן תחושה נעימה לכל עובדי המשרד שלנו שהם עובדים בסביבת עבודה נקייה ונעימה, דבר שבאופן ישיר תורם לתפוקת העובדים שלנו.

איך מתבצע ניקוי החלונות בסנפלינג?

על מנת לנקות את החלונות החיצוניים שלנו באמצעות סנפלינג בראש ובראשונה יש לשכור את שירותים של חברה שיש לה אישור לפעול בתחום. לאחר מכן יגיעו נציגי החברה אל הבניין שלכם ויערכו סיור הכירות שבמרכזו עומדת בדיקת השטח תוך כדי מתן דגש על היבטי הבטיחות. יערך סיור בגג במסגרתו ייקבע כיצד יתבצע הסנפלינג. לאחר מכן ביום הנקיון יגיעו עובדי החברה, ימקמו ויבחנו את כל ציוד הבטיחות ורק לאחר מכן יתחילו במלאכת הניקיון. מלאכת הנקיון הינה מורכבת מאוד שכן היא כוללת גלישה על החלק החיצוני של הבניין, לעיתים בתנאי לא פשוטים של רוח למשל, ותוך כדי שמירה על עקרונות הבטיחות בעבודה בגובה לנקות את החלונות החיצוניים של המבנה. הניקוי מתבצע באמצעות סבון מיוחד ומגב מיוחד שתפקידם הוא לדאוג שלא ישארו לאחר פעולת הנקיון סימנים על החלק החיצוני של החלון. שימוש בציוד ניקיון מתאים תורם להצלחת פעולת ניקוי החלונות ולרך ראה מושלם. הדבר חשוב מאוד בניקוי חלונות חיצוניים בסנפלינג שכן זוהי אינה פעולה שאנו מבצעים כל יום ולכן חשוב לעשותה פעם אחת כמו שצריך ובדיוק רב.

ניקוי חלונות בגובה בבניין משרדים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה