עבודות אינסטלציה בגובה: השיטות, המחירים והמבצעים המשתלמים באתר!

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

לעיתים רבות עבודות של אחזקת מבנים צריכות להתבצע על ידי עבודה בגובה באמצעות סולם גבוה מאוד או באמצעות שיטת הסנפלינג שכן לא ניתן תמיד להגיע לחלק החיצוני של המבנה בקלות ועל כן יש להשתמש בעבודה בגובה על מנת לבצע פעולות שונות. בין אותן פעולות אחזקה נמנות גם עבודות אינסטלציה בגובה שלא רבים יודעים אבל לא כל אינסטלטור יכול לבצע עבודות אינסטלציה בגובה שכן עליו לעבור הסמכה של עבודה בגובה לפני שהוא יכול לעסוק בכך. ההסמכה של עבודה בגובה כוללת מעבר קורס שבמסגרתו נלמדת העבודה בגובה ונעשה תרגול של הציוד בו משתמשים העובדים במהלך העבודה. בסופו של הקורס מקבלים אישור עבודה בגובה ממשרד התמ״ת. 

עבודות אינסטלציה בגובה

אילו עבודות אינסטלציה בגובה יכול אינסטלטור לבצע?

אז לאחר שהבנו שלא כל אינסטלטור רשאי לבצע עבודות בגובה, כדאי להבין איזה סוג של עבודות אינסטלטור יבצע באמצעות עבודה בגובה. אז בחלק החיצוני של המבנה יש הרבה מאוד אלמנטים של אינסטלציה. לעיתים נצטרך לטפל בכל מיני טיפולים ופעולות של תחזוקה שוטפת אך לעיתים גם נאלץ לבצע בהם תיקונים כאלה ואחרים כתוצאה מכשלים עקב עייפות החומר, סתימות או נזילות ודליפות. 

חלק מאותן עבודות בגובה שיבצעו אינסטלטורים באמצעות סנפלינג היא החלפה של מרזב שכן בלתי ניתן להגיע אל המרזב מהחלק הפנימי של הבית ולא ניתן לתקן אותו אך ורק ביציאה מחלון הבית. כמו כן לעיתים המרזב כולו דורש החלפה ולא רק חלק קטן ממנו ולכן הדרך הפשוטה ביותר לביצוע החלפת מרזב היא באמצעות גלישה באמצעות סנפלינג מהגג של המבנה. עבודה נוספת בתחום האינסטלציה שניתן לבצע באמצעות עבודה בגובה היא החלפת הצנרת, שכן לעיתים הצנרת צמודה לקיר החיצוני של המבנה ויש לבצע את ההחלפה של הצנרת באמצעות גלישת סנפלינג מן הגג. 

ראו גם: איטום סדקים חיצוניים בסנפלינג

https://www.youtube.com/watch?v=KcJaDhzLX8U

כיצד נבצע עבודות אינסטלציה בגובה?

ישנן מגוון דרכים לבצע את עבודות האינסטלציה בגובה שתיארנו קודם לכן כאשר בראש ובראשונה באמצעות שיטת הסנפלינג שבאמצעותה נעגן את העובד אל גג המבנה, נחבר אותו לרתמה וכך הוא יגלוש במורד המבנה לטפל בבעיה שאבחנו. פרט לסנפלינג ניתן לטפל בבעיות אינסטלציה שונות בגובה באמצעות במת הרמה או מנוף שנושא את האינסטלטור כאשר כאן הגמישות גבוהה יותר במידה ואנו צריכים לטפל בתיקון נקודתי של רטיבות או נזילה מנקודה מסוימת כאשר שיטת הסנפלינג מתאימה יותר למקומות בהם יש צורך בביצוע תיקון או שיפוץ לכל אורכו של המבנה. מעבר לכך ניתן לבצע את העבודות אינסטלציה בגובה באמצעות סולם גבוה. הבעיה של השיטה הזו מעבר לכך שהיא יחסית נקודתית היא מתאימה אך ורק לקומות נמוכות או לביצוע תיקונים במבנים צמודי קרקע ולכן שיטה זו נחשבת למוגבלת מעט ביכולות שלה בהיבט של עבודות בגובה. 

אינסטלציה בגובה

מה המחיר של ביצוע עבודות אינסטלציה בגובה?

המחירים של עבודות אינסטלציה בגובה משתנים בהתאם לסוג העבודה כמובן, הקומה בה מתבצע התיקון או הטיפול התחזוקתי, מורכבות העבודה וכמובן השיטה בה מתבצע התיקון. החלפת מרזב למשל לאורך כל אורכו של הבניין  תעלה לנו בין 4000 ש״ח לבין 7000 ש״ח ותלויה בגובה הבניין בעיקר כאשר השיטה המועדפת לסוג כזה של עבודה תהיה באמצעות סנפלינג ככל הנראה. עבודה של תיקון צנרת תעלה לנו בדרך כלל בין 500 ש״ח ל-800 ש״ח לתיקון הצנרת ועוד כ- 1000 ש״ח עד 1500 ש״ח לעלות של הגלישה בסנפלינג. במידה ונרצה לבצע את העבודה באמצעות במה הרמה ייתכן והשכרה המנוף תעלה לנו מעט פחות תלוי במורכבות העבודה ותעלה לנו כ- 600 ש״ח לשעת עבודה.

ראו גם: ניקוי חלונות בגובה בבניין משרדים

עבודות אינסטלציה בגובה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה