ציוד מגן, ציוד לעבודה בגובה, ציוד ששומר עליכם

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

כל מקצוע מכבד את בעל המקצוע, אך יש מקצועות שאנחנו צריכים לכבד בהם את עצמנו יותר ממקצועות אחרים, כי הם פשוט מקצועות מסוכנים יותר. מתכנת מחשבים עומד בפני סכנות של שימוש לאורך זמן, כמו למשל סינדרום התעלה הקרפלית משימוש עודף בעכבר ובמקלדת בזוויות לא מחמיאות לכף היד, או כאבי צוואר וגב מישיבה ממושכת מול המחשב. מי שעושה עבודות בגובה נמצא בפני סכנת חיים אקוטית ומיידית, ולכן ציוד לעבודה בגובה קריטי יותר מציוד ארגונומי למחשב (שכבודו במקומו מונח!)

לשמור על החיים, ולעשות זאת בצורה אחראית, זה לא משהו מובן מאליו. יש נטייה, בייחוד לאוהבי האדרנלין, לא תמיד לשים את מלוא החשיבות על הבטיחות. ודווקא אותם אנשים בוחרים ללכת לעבודות שכוללות סכנות כמו עבודות בגובה רב.

ציוד לעבודה בגובה, ציוד להגנת רגליים

שני סוגי ציוד שכל מי שעובד פיסית חייב, ולרוב כל אחד צריך רק אחד מהם – ציוד לעבודה בגובה וציוד להגנה על הרגליים. אם אתם עובדים בגובה, סיכוי קלוש מאוד שייפול לכם משהו על הרגל. מנגד, אם אתם עובדים על הקרקע, כל מה שנופל עלול ליפול לכם על הרגל, ולפגוע בה. כמעט מצבים הפוכים, ולכן נקדיש רגע לשניהם:

  • ציוד לעבודת גובה – העבודה בגובה דורשת המון, אבל המון לוגיסטיקה. חיי אדם הם קדושים, ומה לעשות שאנחנו לא יודעים לעוף. במדינת ישראל, כמו גם בכל מדינה מתוקנת, מחייבים סטנדרטים מאוד מחמירים לגבי עבודה בגובה, והם כוללים תקנים ברורים שמשפיעים על שוק ציוד המגן. הסיבה היחידה שאתם לא רואים בעיתונות כל יום כתבה על פועל שנפגע מעבודה בגובה זה לא כי אנשים לא נופלים, אלא כי הם מעוגנים היטב בציוד תקני ובטיחותי, על פי חוק. כשאתם כן מוצאים כתבה כזו בעיתון, היה שם מחדל.
  • ציוד מגן לרגליים – שבר בכף הרגל, בעצמות המסרק, באצבעות הרגליים, זה אחד השברים הנפוצים והקלים ביותר לספוג באתרי בניה. מספיק חוסר תשומת לב של שניה, או חוסר מזל, להיות במקום הלא נכון בזמן הלא נכון, ובלי נעלי המיגון הנכונות, ואפילו משהו ששוקל קילוגרם אחד יכול לעשות לכם נזק גדול מאוד לכף הרגל, וחבל.

מה כולל ציוד לעבודה בגובה?

יש רשימת ציוד מאוד רחבה של אביזרים טכניים וסוגי ציוד לעבודה בגובה הנדרשים לצורך ביצוע עבודות שונות. כל מוצר שכזה מהווה חלק משמעותי וחשוב, חיוני ובלתי ניתן להתעלמות במערך בטיחות מלא שנועד לשמור עליכם מפציעות וממוות ולכן אין להתעלם מאף פרט בדרך, אין לעגל פינות, ויש להחמיר אך מעבר למחויב בחוק.

בולם נפילה עם מנגנון בלימה על ציר, מה שמאפשר לכם לבלום את הנפילה אך לשמור על חופש התנועה שלכם בכדי לבחון את המצב החדש ולהגיב בהתאם. חבל אבטחה באורך הנכון וברמה הנכונה, מטר וחצי של עוצמה שעומדת בתקנים. טבעות נעילה (שאקלים) בתקן איכותי ומחומרים תקניים, נקודות עיגון, כננות הרמה, עוגנים נשלפים, קו חיים אופקי ועוד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה