איך מתבצע איטום בסנפלינג?

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

בניינים רבים זקוקים לעבודות איטום בכל שנה על מנת למנוע כניסה של מים ממעטפת החוץ של הקירות אל פנים הבית. בשונה מפעם, כיום בונים בניינים גבוהים מאוד המחייבים עבודת איטום בגובה באמצעות ציוד סנפלינג מקצועי. איך מבצעים איטום בסנפלינג? מי רשאי לבצע עבודה כזו? אילו סוגי איטום מבצעים בסנפלינג? וכמה זה יעלה לכם? על כל אלו נדבר כעת!

 

איך מבצעים איטום בניין בסנפלינג?

איטום בניין באמצעות סנפלינג זו עבודה המתבצעת בגובה והיא מחייבת מספר אביזרים הכוללים אמצעי עגינה חזק, חבלים חזקים המיועדים לטיפוס, כפפות שמנועות החלקה, קסדה עבור האדם שעולה לגובה ועוד מגוון אביזרים שחשובים לביצוע העבודה בצורה בטיחותית.

לפני ביצוע העבודה, על קבלן האיטום שיבצע איטום בסנפלינג, לבדוק שכל האביזרים תקינים. לאחר מכן, יהיה עליו לבצע נקודת עגינה בחלק העליון של הבניין ולחבר את החבלים. בסיום החיבור ובדיקה שכל החיבורים תקינים, הוא יחבר עצמו אל הסנפלינג ויוכל להתחיל בעבודת האיטום.

במהלך העבודה, ירד קבלן האיטום עם החבלים במורד הבניין והוא יעצור עם בלם הסנפלינג בכל הנקודות שבהן עליו לבצע איטום. כל כלי העבודה וחומרי העבודה נמצאים על גופו וקשורים עם חגורה מיוחדת המאפשרת גישה נוחה וירידה נוחה בסנפלינג.

 

מי רשאי לבצע עבודת איטום בסנפלינג?

עבודות איטום מתבצעות על ידי קבלן איטום מקצועי אשר מכיר את חומרי האיטום השונים ויודע לעבוד איתם. מעבר לכך, יש צורך בקבלן אשר הוכשר (הוא או אדם מטעמו) לעבודה בגובה באמצעות סנפלינג. מדובר בקורס שיש לעבור מטעם משרד התמ"ת ולכן לא כל חברת איטום מבצעת עבודות איטום בסנפלינג בגובה. יש לבדוק היטב שמדובר בחברה שמוכשרת לכך.

 

אילו סוגי איטום מבצעים בעזרת סנפלינג?

איטום בסנפלינג מבצעים על קירות של בניינים ופחות על גבי גגות. אל הגגות ניתן להגיע דיי בקלות כאשר עולים לגג הבניין, אך כדי לבצע איטום של קירות הבניין, יש צורך בעבודת הסנפלינג.

איטום של קירות הבניין מתבצע על חריצים המייצרים רטיבות בתוך קירות הדירות של הבניין. בעזרת חומרים אקריליים וחומרים פולימרים, מבצעים כיום איטום של קירות בניינים. על איש האיטום, לבצע התאמה בין חומר האיטום לחומר שיש על קירות הבניין. במידה וקיימת בעיה להניח את חומרי האיטום בצורה טובה, יניח איש האיטום חומר מקשר הנקרא פרימייר. לאחר הנחת הפרימייר, יהיה ניתן להניח את חומר האיטום.

עבודת האיטום בסנפלינג היא עבודה המתבצעת בצורה מאוד יסודית וקפדנית. איש האיטום יורד בזהירות לאורך הקיר ובמבצע ביסודיות את האיטומים.

 

כמה עולה איטום בסנפלינג?

העלות של איטום קירות בסנפלינג משתנה בהתאם לגודל הקירות וכמות האיטומים שיש לבצע. עבודה כזו עשויה לעלות 1000 שקלים ויש מקרים קיצוניים שבהם העלות יכולה להגיע גם לטווח של 8000 – 10,000 שקלים.

המחירים נקבעים לפי מ"ר ובהתאם למצב קירות הבניין. כשמצב האיטום והסדקים הוא קשה, עלות העבודה תהיה גבוהה יותר.

המאמר באדיבות חברת הראשון באיטום: https://www.itum1.co.il

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה