צבעי שיש אבן קיסר 

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

כשזה נוגע למטבח בבית שלכם ולסוג השיש שאת מעונינים לעצב איתו את המטבח, יש כל כך הרבה אופציות של סוגי השיש, גוונים, צבעים ובעיקר איכות.

כלומר בזמן שאתם נתונים בהתלבטות של בחירת צבע השיש שלכם, הסגנון ובכלל איזה סוג שיש. כגון, גרניט פורצלן, שיש אבן קיסר, שיש דקטון ועוד.

חשוב שלפני תבדקו אם הוא יתאים לסגנון עיצוב הבית שלכם ולמטבח שלכם, כך שתוכלו להינות מהבחירה הטובה ביותר למטבח ולבית.

כמובן שתמיד תוכלו ללכת לחנויות שמציגות קטלוגים ותוכלו להתרשם מהצבע של השיש שתרצו לשפץ איתו את המטבח שלכם, את סגנון השיש ואת סוגו.

וגם תוכלו לבקש את עזרת בעל מקצוע במקום שיוכל לכוון אתכם ויתן לכם את ההצעה שאתם מחפשים ושהכי תתאים לבית ולמטבח שלכם.

סוגי שיש: 

יש אין ספור סוגי שיש שיכולים להיות טובים לכם למטבח, אך אף אחד לא רוצה שהמטבח שלו יהיה פחות מעוצב ממטבח אחר, במיוחד שהמטבח הוא המקום הכי מרכזי בבית בוא אנו מבלים שעות רבות, לכן לפני שאתם מזמינים שיש חשוב שתבצעו בדיקה עם עצמכם באיזה גוון תרצו את השיש ואיזה סוג הכי יתאים למטבח שלכם.

  • שיש גרניט- שיש חזק ואיכותי, יש לו מראה ייחודי ויוקרתיי והינו מגיע לרוב רק בגווני השחור אפור ולבן.
  • שיש אבן קיסר- שיש אבן קיסר הוא בין סוגי השיש המובילים כיום הוא זול ואיכותי לא פחות משאר סוגי השיש, בנוסף הוא מגיע בשלל צבעים וגוונים שתוכלו לבחור מהם למטבח שלכם. ● שיש דקטון- שיש דקטון הוא שיש איכותי ועמיד בפני שריטות, הוא בין סוגי השיש הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות וגם הוא כמו שיש הגרניט מגיע לרוב בצבעי שחור לבן ואפור.

איך לבחור את צבע השיש: 

יש אין ספור גוונים וצבעים לכל סוגי השיש, ובאמת קשה לשים את האצבע על איזה גוון יתאים לכם. לכן חשוב לדבר עם בעל מקצוע ולהתייעץ איתו בנושא.

הוא יוכל לתת לכם את המלצתו הכנה ואפילו להראות לכם איזה צבעי שיש אבן קיסר יש כיום.

וכך תוכלו ליהנות מצבע שיש איכותי ויפה שהשתלב בדיוק לעיצוב הבית שלכם.

לייעוץ היכנסו לאתר שלנו https://aven-s.co.il

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה