התקנת פרגולות חשמליות מאלומיניום

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

פרגולה מהווה את פתרון ההצללה הנפוץ ביותר בישראל כיום. המבנה המסיבי של הפרגולה מציע תחושה של יציבות ועמידות, העיצוב מרשים וייחודי ומוסיף יופי לחצר או למרפסת. אין ספק כי מדובר על אביזר מאוד שימושי אשר יוצר הרחבה של הבית כלפי חוץ, יוצר סביבה מוצלת שנעים לבלות תחתיה עם בעונה החמה ומאפשר לאחר בחצר או במרפסת בצורה נוחה ונעימה.

יתרונות של פרגולות חשמליות מאלומיניום

לפרגולות חשמליות מאלומיניום יש לא מעט יתרונות תוכלו לקרוא עוד באתר המרכז לפרגולות אלומיניום. ראשית כל, מדובר על פרגולות עמידות מאוד בפני פגעי מזג האוויר. הפרגולה איננה רגישה למזיקים וקל מאוד לתחזק אותה. האלומיניום היא מתכת שלא מתחממת ולא מפתחת קורוזיה וחלודה. היא קלת משקל והיא ללא ספק אידיאלית לצורך עיצוב ובנייה של פרגולות עמידות ואיכותיות. את הפרגולות ניתן לשדרג ולהפוך לפרגולות משוכללות יותר ונוחות יותר עם תוספת של מנוע חשמלי.

פרגולות חשמליות

המנוע החשמלי בעצם מתחבר לפרגולה והוא אחראי על פתיחה וסגירה קלה ונוחה של התריסים. בכדי שתהיה לכם אפשרות לפתוח אותם בחורף בימים שיש מעט שמש על מנת לספוג את קרניה או לסגור אותה בקיץ בכדי להסב צל. אין ספק שהשילוב בין פרגולה מאלומיניום הידועה כאיכותית מאוד לבין מנוע חשמלי, יוצר מוצר מנצח. הפרגולה תישאר עמידה גם כאשר היא נחשבת לתנאי מזג אוויר

עיצוב הפרגולה

ניתן כיום לבחור פרגולות אלומיניום במגוון עיצובים שונים. צביעת חלקי אלומיניום הרלוונטיים לצורך בניית פרגולות מתבצעת בתנור והדבר יוצר צבעים עמידים ברמת גימור גבוהה מאוד. העיצוב יכול להיות מיוחד ומגוון בהתאם לרצון שלכם ובהתאם לסגנון העיצוב של הגינה שלכם, של המרפסת שלכם או של הבית שלכם.

שליטה נוחה בפרגולה

מכיוון שמדובר על פרגולה שמבוססת על מנוע חשמלי, ניתן לשלוט בקלות ובנוחות בתריסים שלכם. כמו כן, ניתן להתאים את מצב הפרגולה לצרכים שלכם בעל זמן נתון. המנוע המותקן בפרגולה מאפשר בה שליטה מרחוק באמצעות שלט או באמצעות מתג ייעודי. החלק העליון של הפרגולה בנוי משלבים נפרדים והם בעצם מאפשרים חדירה חלקית של קרני השמש לתוך הבית. החלקים בפרגולה החשמלית אינם קבועים ועל כן הם מאפשרים גמישות רבה יותר. ניתן להתאים את הפרגולה לצרכים האקוטיים שלכם.

כיצד תבחרו פרגולה חשמלית איכותית?

כיום ניתן למצוא פרגולות חשמליות שונות. חלק מהחברות מייצרות פרגולות עם סגירה מלאה, חלק מאפשרות סגירה חלקית, חלק מהן אטומות בפני מים וחלק לא. כל חברה אשר מייצרת פרגולות חשמליות עשויה להשתמש בסוג אחר של מנוע חשמלי באיכות גבוהה או פחות. כאשר הפרגולה מצוידת במנוע חשמלני איכותי, קיים סיכוי גבוה שלא יהיו בה תקלות בהפעלה או בכלל. פרגולה בכלל ופרגולת אלומיניום חשמלית בכלל חייבת להיבחר בצורה הטובה ביותר. יש לבחור בחברה אמינה המציעה רק פרגולות איכותיות וכן, מתקינה אותן בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה