חברת הדברה לבית 

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

כשמדובר בבית שלנו בג׳וקיפ והתיקנים שמסתובבים בה אנחנו אף פעם לא מוכנים להתפשר, אף אחד לא אוהב שחיות לא רצויות מסתובבות לו בבית ובטח שלא בין האוכל והבגדים, לכן חשוב כל מספר חודשים לבצע ריסוס כולל בכל חדרי הבית, החצר, המרפסת או כל משטח אחר שתבחרו כדי למנוע את כניסתם של החרקים הלא רצויים לביתכם.

אך יש הרבה דברים לבדוק ראשית לפני שאתם סומכים על מישהו חיצוני שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ויתן לכם שירות שיחזיק לאורך זמן מבלי צורך לבזבז כסף מיותר, לכן כשאתם נכנסים לכל עולם ההדברות חשוב שתבדקו מראש הכל כדי שתיהיו בראש שקט שאת בוחרים את המדביר הנכון לבית שלכם ולסוג ההדברה שתצטרכו.

דברים שחשוב לבדוק לפני שמזמינים חברת הדברה לבית: 

יש הרבה דברים שחשוב לבדוק לפני שמזמינים מדביר לבית וסומכים עליו עם המקום שאתם חיים בו 7/24 ולכן חייבים להיות נורא זהירים עם הנושא.

  • תעודה- חייב!! ורצוי לבדוק שלמדביר קיימת תעודת מדביר שמאפשרת לו להשתמש בחומרים הספציפיים להדברה כדי שהוא יוכל לעשות את העבודה טוב ותדעו שיש לכם עם מקצוען, בנוסף אסור לכל בן אדם להשתמש בחומרים המסוכנים האלה והוא חייב תעודה שמכשירה אותו לעבודה מהסוג הזה.
  • ניסיון- חשוב לבדוק שיש לו ניסיון של מספר שנים בתחום ושהוא יודע מה הוא עושה, כי הדברות הם עסק רחב וחייב למצוא את הכי טוב לבית שלכם ולסוג ההדברה לבית שתרצו.
  • המלצות- תמיד טוב לראו תאם יש על המדביר הספציפי שאתם מעונינים להשתמש בשירותיו המלצות חיוביות, זה מוסיף למוניטין ולאופן העבודה שלו ולא פחות חשוב.
  • סוג ההדברה- זה בין הדברים החשובים שאתם צריכים לבדוק מכיוון שחשוב לשים לב שהחומר שהמדביר משתמש איתו אינו מזיק לבריאותכם ומזיק אך ורק לחרקים הלא רצויים.

מחיר הדברה לבית: 

המחיר אינו קבוע ולכן אי אפשר להגיד בדיוק כמה יעלה לכם ההדברה, זה תלוי בגודל המשטח ובסוג ההדברה שתרצו. לכן חשוב לדבר עם בעל מקצוע שמבין ויכוון אתכם בדיוק עד שתקבלו את כל מה שתצטרכו לפי שביעות רצונכם, תוכלו גם לפנות אלינו בכתובת https://tudu.co.il

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה