חברת ניהול ועד בית מחירים ממוצעים לשכירת השירות

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

אם אתם הבעלים או המנהלים של בניין, כדאי שתשכרו שירותים מקצועיים של חברת ניהול מבנים.  לחברת ניהול מבנים קשת רחבה של יתרונות. קודם כל מדובר בשירות שבעצם דרכו אנו שומרים על כל תהליכי התחזוקה והניקיון של המבנה. בכך אנו מאריכים את חיי המבנה, מאפשרים לדיירים או לעובדים בו לנהל איכות חיים ולקבל מגוון רחב של שירותים באופן שוטף למשל שירותי ניקיון של הלובי, ניקיון של המעלית, תחזוקה ותיקון של המעלית במידת הצורך, תיקון תקלות חשמל ומים, פתיחת סתימות, שירותי הדברה ועוד. למעשה, זוהי שיטה נהדרת להבטיח שהבניין מתנהל באופן חלק. כך, לדוגמא, חברת ניהול ועד בית מחירים של שכר דירה נגבים בזמן. חוץ מזה, חברת הניהול גם מתחזקת את הנכס כך שהוא נשאר במצב טוב ותקין למגורים ולעבודה.

כדי להציע שירותי ניהול מבנים, חברות הניהול כמו הכפתור האדום ניהול ואחזקת מבנים גובות מהדיירים תשלומי ועד בית. חשוב להשוואת בקפידה תעריפי חברת ניהול ועד בית מחירים וחיובים שנגבים על ידי מנהל הנכס. זכרו כי הנחת היסוד צריכה לעמוד גם בעלויות אחרות כגון דמי שכירות, תעריפי קרקע והוצאות תיקונים.

מאמר זה עונה על שאלה עיקרית וחשובה אחת: מהם התעריפים הממוצעים שנגבים על ידי חברת ניהול ועד בית?

מה זה מנהל נכס? ואילו שירותים הוא מציע?

מנהל נכס הוא איש מקצוע או צוות בחברת ניהול שמנהלת את ההיבטים הנוגעים לניהול נכסים ומבנים מחודש לחודש. צוות הניהול כולל אנשי מקצוע בתחומים שונים, ואלה חלק מהמשימות שחברת הניהול בדרך כלל אחראית עליהן:

  • סיוע בגביית תשלומי ועד בית.
  • הגדרת תעריפי ועד בית בהתאם לתנאים המוצבים על ידי מנהלי או בעלי הבניין.
  • בחירת הדיירים הנכונים.
  • גביית שכר דירה.
  • טיפול בבעיות תחזוקה.
  • פינוי אשפה.

שירותי ניהול נכסים בהתאמה אישית

כמובן שהמשימות הספציפיות של כל מנהל נכסים שאת שירותיו תשכרו יהיו שונות בהתאם להסכם שיש לכם. לא כל נכס יזדקק לאותה רמה של ניהול וכמה בניינים מרובי יחידות עשויים להזדקק לשירותים נוספים.

חברת ניהול אמינה תציע גמישות מסוימת בשירותים המוצעים, כך שתוכלו להתאים את השירותים המוצעים על מנת להפיק בדיוק את מה שאתם צריכים משירותי חברת ניהול ועד בית מחירים שמתאימים לכם.

למה כדאי שיהיה מנהל נכס בבניין?

לפני שתתחילו לחקור את המחירים הממוצעים הנגבים בגין שירותי ניהול מבנים, כדאי להבין למה אתם באמת זקוקים לשירותי חברת ניהול ועד בית מחירים שעשויים להיות גבוהים. כאשר אתם בוחרים מנהל נכסים איכותי, הוא יכול לשפר באופן משמעותי את ההתנהלות בבניין. המחיר מורכב בהתאם לסוג הנכס, כמות האנשים שיש בו, עד כמה הוא ישן או חדש ואילו תהליכי תחזוקה נדרשים בו. המחיר לשירות אחזקת מבנים משתנים ונע בין כמה מאות שקלים לדייר לבין כמה אלפי שקלים בחודש עבור בנייני משרדים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה