עבודות גבס וצבע בגובה ובסנפלינג

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

עבודות גבס וצבע נחשבות לנפוצות במיוחד בענפי הבנייה והעיצוב. מתי תזדקקו להן ולאילו מטרות? כיצד בוחרים בעלי מקצוע מתאימים ומה חשוב לוודא לפני שמאשרים ביצוע?

בעולם השיפוצים קיימים היקפי עבודות שונים ובמנעד עלויות רחב. כך לדוגמה, התקנת ברז או מקלחון חדש המלווים באיטום ובצנרת מתאימה יעלו כמה אלפי שקלים, בעוד שבניית חדר נוסף כבר תתומחר בעשרות אלפי שקלים. אז היכן עומדות עבודות הגבס והצבע על הסקאלה? אלו עבודות שנחשבות לפשוטות וזולות למדי, אך ככל עבודה אחרת, גם הן מצריכות מיומנות וניסיון מתאימים.

מהי עבודת צבע?

מלאכת צביעת הבית מתייחסת לקירות הפנימיים והחיצוניים, בהתאם לצורך האישי בכל מבנה. כאשר מדובר במבנה חדש, נהוג ליישם צבע בכל קירות הבית לרבות התקרה בכל אחד מהחדרים ובכל הקירות החיצוניים. אם המטרה היא חידוש הבית או הקירות, ניתן להתמקד בצביעה של הקירות הרלוונטיים בלבד, תוך טיפול מלא בסדקים, חריצים או התקלפות של הקיר.

מהי עבודת גבס?

תחום עבודות הגבס מהווה ענף בפני עצמו בעולם השיפוצים והבניה. עבודות הגבס מתייחסות למגוון רחב של פעולות, ביניהן יצירת קרניזים לקירות ולפאנלים, הנמכות תקרה, תעלות מיזוג, נישות ייחודיות או קירות נמוכים שתורמים לעיצוב הבית וגם חיפוי לטובת הסתרה של אלמנטים שונים, כמו ניאגרה סמויה. לאחר שיוצקים ומחליקים את הגבס לצורה הרלוונטית, ניתן לצבוע אותו בכל צבע קיים.

מול מי מתבצעת העבודה?

אם אתם נכנסים לתהליך שיפוצים, קבלן השיפוצים הוא זה שידאג לצבעי וקבלן עבודות גבס מקצועיים. בחלק מהמקרים, מדובר בצוות העובדים תחת אותו הקבלן ולעתים בגורמים חיצוניים, שמוזמנים על ידי קבלן השיפוצים לביצוע העבודה, בדומה לקבלני איטום או בטון. אם מדובר בעבודה ממוקדת בלבד, ללא תהליך שיפוצים משמעותי, היא תתבצע על ידי בעלי המקצוע הללו, אותם תוכלו להזמין באופן ישיר ועצמאי. בשל העובדה שגבס נצבע בסיום העבודה ככל קיר אחר, תוכלו להזמין בעלי מקצוע המתמחים בשני התחומים הללו יחד.

איך לבחור בעל מקצוע מתאים לגבס וצבע?

ראשית בדקו מהו הוותק האישי של נותן השירות. בעבודות גבס באופן מיוחד, רצוי לבחור בבעל מקצוע עם שנות ניסיון רבות, שיודע כיצד לעבוד היטב עם סוגי הגבסים השונים ולהתאים אותם לצרכי הלקוח באופן אישי. בנוסף, בפן הבטיחותי ישנה חשיבות מוגברת להנחיות וכללי העבודה, כדי להימנע ממפגעים וסכנות.

בקשו מפרט עבודה מלא

מפרט העבודה יספר לכם כל פרט חשוב בנוגע לתהליך העבודה. בעבודות גדולות, יהיה מלווה לפירוט העבודה המלא גם כתב חומרים, המציין את כמות הגבס הדרושה, אנשי המקצוע, הציוד ועוד. חשוב שבתוך המסמך יופיע מועד התחלה וסיום העבודה, כולל יעדי אמצע במידת הצורך וכן שיצוין בבירור הסכום הכולל לתשלום הפרויקט.

למציאת איש מקצוע מומלץ לעבודות צבע  לחץ כאן

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה