עבודת אלומיניום בגובהה

פיגומים זה הרבה פחות בטוח! לא מתפשרים על החיים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

תוכן עניינים

אלומיניום – מה זה?

אלומיניום היא מתכת נפוצה מאוד בשימוש בבנייה, אך היא גם מתכת תגובתית שעלולה לגרום לבעיות מסוימות. כמה מהבעיות הנפוצות ביותר שעולות עם אלומיניום הן קורוזיה והאופן שבו הוא מגיב עם חומרים אחרים. כמה מהמתכות הנפוצות ביותר בשימוש בבנייה הן אלומיניום, פלדה וטיטניום. אלומיניום הוא מתכת קלה יותר מפלדה או טיטניום. הוא גם חזק מאוד ויכול להתמודד עם טמפרטורות גבוהות מבלי להיסדק. ניתן למחזר אלומיניום בקלות ברוב המקרים, מה שהופך אותו לאופציה ידידותית לסביבה עבור פועלי בניין.

פלדה ממוחזרת בדרך כלל על מנת לוודא שהיא לא תגיע למזבלה או מזהמת את כדור הארץ כאשר ניתן לעשות בה שימוש חוזר במקום זאת. טיטניום משמש לעתים קרובות בעת בניית מבנים מכיוון שהוא אינו מחליד כמו שמתכות אחרות עושות כאשר הוא חשוף ללחות או לאזורי מים מלוחים כמו ערי חוף כמו מפרץ טמפה, פלורידה או שיקגו. עבודת אלומיניום היא תהליך עיבוד מתכת שבאמצעותו מורחים שכבה דקה של אלומיניום על מתכת אחרת. בתעשייה האווירית, נעשה שימוש בעבודות אלומיניום בבניית מטוסים. ניתן לראות אותו בגוף המטוס, הכנפיים ורכיבים מבניים אחרים של מטוסים. לעבודות אלומיניום יש מגוון שימושים מכיוון שניתן ליישם אותה על מתכות רבות ושונות. ניתן להשתמש בו גם לייצור חומרים דקורטיביים בעלי גימור איכותי ומשקל נמוך. בייצור רכב, עבודת אלומיניום משמשת לייצור לוחות למכוניות ולכלי רכב אחרים כגון גוף סירות או מסכות צלילה.

עבודת אלומיניום

ביצוע עבודת אלומיניום משמשת לתיאור ייצור האלומיניום. זהו תהליך שמסיר זיהומים וחומרים לא רצויים אחרים ממטיל אלומיניום. התהליך יכול להיעשות בשיטות שונות, כגון זיקוק אלקטרוליטי, טיפול קריוליט וזיקוק אלקטרוכימי. ייצור אלומיניום דורש אנרגיה רבה. זיקוק אלקטרוליטי דורש את מירב האנרגיה עם ממוצע של 30%. טיפול קריוליט דורש 12% בממוצע ואילו זיקוק אלקטרוכימי דורש 11%. השימוש באלקטרוליזה מאלומיניום הוא בעיקר מכיוון שהיא מייצרת למעלה מ-60% מהאספקה העולמית.

עבודת אלומיניום, המכונה גם אלומיניזציה, היא תהליך הכולל מריחת שכבה דקה של אלומיניום על מתכת אחרת ליצירת מחסום הגנה. נבתחילת המאה ה-19 התגלה האלומיניום ונבדק הפוטנציאל שלו לשימוש תעשייתי. בשנות ה-60 נעשה שימוש באלומיניום כחומר חיפוי חיצוני למטוסים ולמכוניות. יתר על כן, בשנות ה-70 הוא שימש כמסגרת לאופניים. מאז, ציפויים מתכתיים יושמו על מצעי מתכת שונים למגוון שימושים תעשייתיים כולל הגנה מפני קורוזיה ושיפורים אסתטיים. עבודת אלומיניום היא תהליך שבו מתכת אלומיניום נחתכת לפי מידה ולאחר מכן מתרככת בחום. עבודת אלומיניום נחוצה כאשר אתה צריך לעשות משהו כמו חלון אלומיניום עבור הבית שלך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*לא מבצעים הדרכות בגובה

המרכז לעבודות סנפלינג
המרכז לעבודות סנפלינג

המרכז לעבודות סנפלינג מתמחה בביצוע עבודות סנפלינג בגובה במסגרת פרויקטים לאיטום מבנים, ניקוי חלונות, צביעת בניינים ומשימות שימור ותחזוקת מבנים. למרכז 10 שנות ניסיון במהלכן בנינו צוות איכותי של אנשי מקצוע, המגיעים מעולמות האקסטרים ואשר עברו שורה של הכשרות לצורך הפיכתם לאנשי מקצוע בענף הבניין, לרבות הסמכות ורישיונות כנדרש.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם
בהקדם!

*לא מבצעים הדרכות בגובה